طرح گفتگوی تلفنی مشتریان بانک انصار با مدیران ارشد، از روز یکشنبه( ۱۸آذرماه) سالجاری، با پاسخگویی نراقیان مدیرکل بازاریابی بانک انصار به سئوالات متقاضیان آغاز خواهد شد.

به گزارش اخبارپول، طرح گفتگوی تلفنی مدیران ارشد بانک انصار با گفتگوی مدیرکل بازاریابی در تاریخ ۱۸ آذرماه از ساعت ۱۰ تا ۱۱٫۳۰ آغاز و در تاریخ ۹ دی ماه سال جاری در بازه زمانی مشابه به اتمام می‌رسد.

در این طرح که در راستای اجرای راهبرد مشتری گرایی بانک انصار به منظور جلب رضایت مشتریان و حفظ و افزایش سهم بانک از بازار سپرده ها صورت می‌گیرد، نراقیان مدیرکل بازاریابی بانک انصار به سئوالات مشتریان پاسخ گفته و در آخرین روز نیز محمدی شاهرودی رییس دفتر امورفقهی بانک انصار با متقاضیان گفتگو خواهد کرد.

برهمین اساس، طرح گفتگوی تلفنی مشتریان بانک انصار با مدیران ارشد در ۴ سال گذشته باموفقیت انجام شد و تعداد زیادی از مشتریان وعموم مردم سئوالات خود را از فروتن قائم مقام بانک، معاونین و مدیران کل مطرح و پاسخ های لازم را دریافت کردند.

گفتنی است، این طرح بر اساس جدول پیوست اجرا شده و متقاضیان می توانند با معاونین و مدیران کل بانک در تاریخ و زمان تعیین شده از طریق شماره تلفن ۰۹۶۳۰۰ مرکز خدمات مشتریان گفتگو کنند.

 

 

جداول گفتگوی تلفنی مدیران بانک انصار با مشتریان

 

 

 

 

 

*ما را در سایر شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

توییتر

تلگرام

لینکداین

اینستاگرام

پیام‌رسان بله

فیس‌بوک


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=120781
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

مشتریان بانک انصار با مدیران به گفتگو می‌نشینند
مشتریان بانک انصار با مدیران به گفتگو می‌نشینند
مشتریان بانک انصار با مدیران به گفتگو می‌نشینند