کد خبر: 119647
شنبه 26 آبان 1397 - 17:46
سامانه پاسخگویی و ارتباط با مشتریان بانک سپه (۱۵۵۷) به منظور اصلاح و ارتقاء سیستم، از ساعت ۸ صبح روز یکشنبه ۲۷ آبان ماه به مدت ۲۴ ساعت قطع خواهد شد.
به گزارش اخبارپول، سامانه پاسخگویی و ارتباط با مشتریان بانک سپه (۱۵۵۷) وظیفه پاسخگویی به سؤالات مشتریان و دریافت نظرات آنان را در خصوص خدمات بانک عهده دار است، این مرکز بهصورت (Contact Center) بوده و با کانالهای ارتباطی (تلفن، پیامک، ایمیل و صندوق صوتی) پاسخگوی مشتریان بانک سپه است.
*ما را در سایر شبکههای اجتماعی دنبال کنید