رئیس سازمان برنامه و بودجه اظهار کرد: اعتبار مورد نیاز برای توزیع بسته حمایتی دولت از محل مابه التفاوت ارزی که در بودجه بابت مداخله بانک مرکزی برای ثبات نرخ ارز پیش بینی شده است، تامین می شود.

توزیع بسته حمایتی دولت

به گزارش اخبارپول به نقل از ایرنا، محمدباقر نوبخت درخصوص بسته حمایتی، بیان داشت: موضوع بسته حمایتی که برای اقشار خاص و بسته های جبرانی برای کارکنان دولت است، مسئولیت آن در یک تقسیم کار به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی واگذار شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: سازمان برنامه و بودجه موظف به پشتیبانی مالی این کار است که این منابع از محل ما به التفاوت پتروشیمی تامین می شود.

وی اضافه کرد: نرخ ارز دولتی ۴۲۰۰ تومان است و آنچه در بازار نیما و غیررسمی خرید و فروش می شود، پولی نیست که به حساب خزانه بیاید، البته قانونگذار یک پیش بینی در ردیف بودجه در حد ۱۳ هزار و ۵۰۰ تا ۱۴ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته است که در صورت مداخله بانک مرکزی برای ثبات نرخ ارز، باید به شکل مابه التفاوت واریز شود.

نوبخت با یادآوری این نکته که شرکت ملی نفت از طرف دولت خدماتی با ارز ۴۲۰۰ تومان برای تامین خوراک گاز پتروشیمی ها انجام می داد، تصریح کرد: مابه التفاوت این نرخ با نیما که ۷۲۰۰ تومان است، به خزانه واریز و تا آخرین ریال آن به مردم پرداخت می شود.

وی تاکید کرد: این ما به التفاوت در حساب ویژه ذخیره می شود.

 حقوق کارکنان سال آینده افزایش می یابد

محمد باقر نوبخت در خصوص افزایش حقوق کارکنان دولت اذعان کرد: قطعاً برای سال آینده افزایش حقوق داریم و بیشتر از امسال و سال های قبل است و اما اینکه دقیقاً رقم آن به چه میزان است، به تصویب هیات وزیران بستگی دارد.

به گزارش ایرنا، وی افزود: امسال به طور متوسط ۱۰ درصد افزایش حقوق داشتیم؛ ممکن است به برخی گروه های حقوق بگیر بیش از ۳۰ درصد هم بدهیم اما میانگین همان ۱۰ درصد است.

 

 

 

 

 

 

 

*ما را در سایر شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

توییتر

تلگرام

لینکداین

اینستاگرام

پیام‌رسان بله

فیس‌بوک


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=119613
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

تامین اعتبار بسته حمایتی از محل مابه التفاوت ارزی
تامین اعتبار بسته حمایتی از محل مابه التفاوت ارزی
تامین اعتبار بسته حمایتی از محل مابه التفاوت ارزی
تامین اعتبار بسته حمایتی از محل مابه التفاوت ارزی
تامین اعتبار بسته حمایتی از محل مابه التفاوت ارزی