سمینار آموزشی یک روزه فَرتاکسی جمعه ۲۰ مهرماه، برای ناوگان تاکسیرانی شهر قزوین برگزار شد.

به گزارش اخبارپول، مرتضی حسینی، مدیرعامل شرکت خدمات مبنا فرتاک آریا در این سمینار آموزشی ضمن تشریح نحوه کاربری سامانه هوشمند درخواست تاکسی (فَرتاکسی) اظهار کرد: ما با راه‌اندازی این سیستم در شهرهای مختلف کشور دنبال ارتقای خدمات ناوگان تاکسیرانی و در پی آن سرویس‌دهی مناسب به مسافران هستیم.

او افزود: هدف ما ارتقای تاکسی‌های رسمی کشور است و تا کنون در چند شهر این سامانه را راه‌اندازی کرده و با تجربه‌هایی که کسب کردیم در حال به‌روز رسانی آن هستیم، همچنین به‌زودی در چند شهر دیگر کشور فَرتاکسی را راه‌اندازی خواهیم کرد.

به گفتۀ حسینی چنانچه تاکسی‌ها در شهرهای گوناگون با فناوری و سیستم‌های نوین به‌روز نشوند از سهم آنها کاسته می‌شود زیرا مسافران دنبال دریافت سرویس‌های جدید و سهل‌تر هستند.

همدانیان از مسئولان بخش حمل و نقل قزوین نیز در این سمینار با بیان مشکلات ناوگان تاکسیرانی گفت: ورود فناوری به بخش تاکسیرانی شهر قزوین درآمد بیشتر برای رانندگان ایجاد خواهد شد و مسافران نیز سرویس بهتری دریافت می‌کنند.

او ادامه داد: ما بعد از تست اپلیکیشن روان و به‌روز فَرتاکسی این سیستم را برای قزوین انتخاب کردیم و با کمک شرکت خدمات مبنا فرتاک آریا این فناوری را راه‌اندازی و به راننده‌ها معرفی خواهیم کرد.

شایان ذکر است سامانه هوشمند درخواست تاکسی رسمی (فَرتاکسی) شهریورماه امسال در قزوین راه‌اندازی شده بود.

به گفتۀ مدیرعامل شرکت خدمات مبنا فرتاک آریا در این سیستم تمام شیوه‌های مطلوب پرداخت اعم از پرداخت از طریق کیف پول، پرداخت درون برنامه‌ای و درگاه پرداخت برای مسافران فراهم شده است.

 

 

 

 

 

 

ما را در سایر شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

توییتر

تلگرام

لینکداین

اینستاگرام

پیام‌رسان بله

فیس‌بوک


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=117844
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

سمینار آموزشی فَرتاکسی در قزوین برگزار شد
سمینار آموزشی فَرتاکسی در قزوین برگزار شد
سمینار آموزشی فَرتاکسی در قزوین برگزار شد
سمینار آموزشی فَرتاکسی در قزوین برگزار شد
سمینار آموزشی فَرتاکسی در قزوین برگزار شد