سخنرانانی از شرکت های برتر بیمه در جهان به همراه مدیران شرکت گوگل در کنفرانسی در هنگ کنگ شرکت خواهند کرد.
به گزارش پول پرس به نقل از اینشورنس اینسایت، مدیران و نمایندگانی از شرکت های بیمه “پرودنتال”، “آر اس ای”، “اچ اس بی سی”، “زوریخ” و بسیاری دیگر از شرکت های بیمه در کنفرانس “اطلاعات و تحلیل های بیمه آسیا” که بیست و ششم سپتامبر در هنگ کنگ برگزار می شود، شرکت می کنند.

این کنفرانس در هتل “رنسانس هاربور ویو” برگزار خواهد شد و در حقیقت ادامه دهنده مسیر کنفرانسی که اوایل سال جاری میلادی در لندن برگزار شده بود.

در این گردهمایی اهمیت سرمایه گذاری برای جمع آوری اطلاعات و تحلیل های در زمان حقیقی، توسعه نسل بعدی استعدادها، گسترش میزان اطلاعات قابل دسترس که صنعت بیمه توانایی کنترل آن را دارد و اعتماد به داده ها با توجه به افزایش منابع اطلاعاتی مختلف بررسی می شود.

در این گزارش آمده است که یکپارچه سازی اطلاعات می‌ تواند موانع خدمت رسانی را بر طرف کند و رضایت روزافزون تمامی جوامع را به دنبال داشته باشد چرا که نقش IT در صنعت بیمه، همان نقش پشتیبانی کننده است.

برای توسعه IT در صنعت بیمه مجموعه متنوعی از اقدامات در زمین ه‌های مختلف زیرساختی، فنی و مدیریتی، مسائل فرهنگی و حوزه کاربران و نرم ‌افزارهای کاربردی باید صورت گیرد؛ زیرا بدون یک الگوی وحدت‌بخش، یکپارچه و تعیین تقدم و تاخر این اقدامات دشوار خواهد بود.
اکنون شرکت ‌های بیمه ضرورت استفاده از فناوری اطلاعات را در صنعت بیمه احساس کرده و به این سمت و سو گرایش یافته ‌اند.

در این کنفرانس مدیران و نمایندگانی از شرکت بزرگ “گوگل” به همراه گروهی از متخصصان صنعت بیمه سخنرانی خواهند کرد. تاکنون سخنرانی مدیران بازاریابی شرکت بیمه زوریخ در بخش آسیا-پاسفیک، رئیس بخش بازرگانی آسیای شرقی گوگل و رئیس بخش اطلاعات تکنولوژی شرکت “ام تی آر” قطعی شده است.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=11619
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

گوگل و بیمه گران زیر یک سقف
گوگل و بیمه گران زیر یک سقف
گوگل و بیمه گران زیر یک سقف
گوگل و بیمه گران زیر یک سقف
گوگل و بیمه گران زیر یک سقف