مدیرعامل شرکت تامین‌سرمایه تمدن با اشاره به روند خصوصی‌سازی در کشور گفت: متاسفانه همیشه برای خصوصی‌سازی در کشور شعار دادیم و رویه اجرایی آن‌ را رعایت نکردیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، محمودرضا خواجه‌نصیری افزود: حمایت از بخش‌خصوصی نیاز به یک اصل‌اساسی دارد و آن اصل برائت است. یعنی بپذیریم بخش خصوصی دارای سلامت مالی است مگر آنکه خلافش ثابت شود. پس فقط شعار خصوصی سازی ندهیم بلکه بدان ایمان داشته باشیم.
وی با اشاره به افتتاح کلنیک درمانگری مالی در تامین سرمایه تمدن تصریح کرد: ما سیستم درمانگری‌مالی را بدون توقع کسب سود راه‌انداختیم و تلاش می‌کنیم شرکتها بدون مشکل و تردیدهای مالی با شفافیت مالی وارد بورس شوند. به‌عبارتی لباس بورسی به قامت شرکتها بدوزیم.
وی با اشاره به خدمات سامانه سرمایه‌گذاری آنلاین IB.shop اذعان داشت: تا کنون ۵۰۷ هزارنفر کاربر در این سیستم ثبت‌نام کرده‌اند و روزانه بطور میانگین ۲۰۰میلیارد تومان تراکنش مالی داریم.
خواجه نصیری افزود: سرمایه‌گذاران در هر جای ایران و سایر کشورها تنها با داشتن یک کارت بانکی می‌توان خدمات بورسی گرفت.
وی همچنین اظهارداشت: محدودیت ما برای توسعه بازار سرمایه از دیدگاه سخت‌افزاری مثل شعب، کاهش پیدا کرده و قدمهای توسعه بهتر برداشته می‌شود.
مدیرعامل تامین سرمایه تمدن خاطرنشان کرد: در حال حاضر دارایی تحت مدیریت بیش از ۳۰هزارمیلیارد تومان بوده و ۲۶۳۷ میلیارد تومان اوراق سهام داریم. ۹۰هزارمیلیارد تومان هم سهامی است که الان بازارگردانی می‌کنیم.
وی با اشاره به اینکه تامین سرمایه تمدن فعالترین شرکت تامین‌سرمایه از دیدگاه بورس است، گفت: به لحاظ راهبردی در بازارسرمایه تلاش می‌کنیم توسعه‌ای را در بازارسرمایه ایجاد شود تا موانع رشد بازارسرمایه را از بین ببریم.
خواجه‌نصیری ادامه‌داد: هدف اول ما شناساندن بازارسرمایه به بخش‌های جامعه است. در همین راستا تلاش کردیم پیشخوان بازارسرمایه را افزایش دهیم تا مردم بیشتر و بهتر با بازارسرمایه آشناشوند.
وی همچنین اظهارداشت: تامین سرمایه تمدن اولین شرکت بورسی درکشور است که عضو انجمن بانکداران آسیایی شده است.
مدیرعامل تامین‌سرمایه تمدن با اشاره به اینکه از شهریور پارسال تا امروز ۵ اوراق سلف موازی در بورس کالا منتشر کرده‌اند، گفت: در حوزه IT تمام سرویس‌های بازارسرمایه را در قالب API در اختیار صاحبان ایده قرار دهیم.

خبر در حال تکمیل است.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=115971
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

نگاه‌مان به خصوصی‌سازی باید عوض شود
نگاه‌مان به خصوصی‌سازی باید عوض شود
نگاه‌مان به خصوصی‌سازی باید عوض شود
نگاه‌مان به خصوصی‌سازی باید عوض شود
نگاه‌مان به خصوصی‌سازی باید عوض شود