سخنگوی قوه قضاییه گفت:گزارشی تهیه شده است و در آن ۳۱۱ نفر از افرادی که با فساد مالی محکوم به اعدام، حبس ابد یا حبس شده اند، در آن آمده است و می توان آن را در اختیار رسانه ها قرار داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول به نقل از فارس، محسنی اژه‌ای در صد و سی‌امین نشست خبری خود گفت: با تبریک ایام عید غدیرخم اظهار کرد: اتفاقی در روزهای گذسته در قم افتاد و مطالبی گفته شد و شعاری نوشته شد که از طرف بسیاری از افراد رد شد و دستگاه قضایی آن را در دستور کار خود قرار داده است و ابعاد آن را بررسی خواهد کرد تا تصمیمات مقتضی اتخاذ شود.

گزارشی تهیه شده است و در آن ۳۱۱ نفر از افرادی که با فساد مالی محکوم به اعدام، حبس ابد یا حبس شده اند، در آن آمده است و می توان آن را در اختیار رسانه ها قرار داد.

وی افزود: ۶ نفر محکوم به اعدام به عنوان مفسدفی الارض شده بودند که دو نفر اعتراض کردند و حکم نقض شد از چهار نفر دیگر یک نفر اجرا شده است و دو نفر هم درخواستی داشته اند که در حال بررسی است.

محسنی اژه‌ای گفت: یک نفر به ۲۵ سال و ۳ نفر حبس ابد و ۱۴ نفر به ۲۰سال حبس محکوم شده اند.

وی افزود: در این لیست ۹۵ نفر ۱۵ تا ۲۰ سال حبس، ۳۶ نفر ۱۰ تا ۱۵ سال حبس، ۱۲۴ نفر تا یک‌سال محکوم شده اند و ۵۴ نفر انفصال دائم و ۹۳ نفر انفصال موقت داشته اند.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: ۹ نفر تبعید شده اند و ۷۰ نفر به شلاق محکوم شده اند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=114362
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

لیست ۳۱۱نفره از مفسدان مالی آماده شد
لیست ۳۱۱نفره از مفسدان مالی آماده شد
لیست ۳۱۱نفره از مفسدان مالی آماده شد
لیست ۳۱۱نفره از مفسدان مالی آماده شد
لیست ۳۱۱نفره از مفسدان مالی آماده شد