پول پرس- مریم ابونیا: مدیر بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری بیمه‌ی ‌کوثر گفت: بیمه‌‌نامه‌ی عمر و سرمایه‌گذاری طرح نوید در راستای توسعه بیمه‌های‌ نوین، تامین آتیه، ایجاد آرامش ‌خاطر و امید به آینده‌ی بازنشستگان و مستمری‌بگیران و وظیفه‌بگیران نیروهای مسلح و خانواده‌ی آنان صادر می‌شود.

روح‌الله عظیمی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی پول پرس، ضمن بیان این مطلب تصریح کرد: قرارداد اصلی فروش این بیمه‌نامه که ازنوع بیمه‌نامه‌های اختیاری است، بین شرکت بیمه‌ی ‌کوثر به‌عنوان بیمه‌گر و سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح به‌عنوان بیمه‌گزار اصلی و مسئول ارائه‌دهند‌ه‌ی خدمات رفاهی به بازنشستگان، مستمری‌بگیران و وظیفه‌بگیران نیروهای مسلح بسته خواهد شد.

به گفته وی حق‌ بیمه‌ی تعریف‌شده در این بیمه‌نامه به‌صورت ماهانه حداقل ۲۰۰ هزار ریال و متناسب‌ با میزان درآمد بازنشستگان، مستمری‌بگیران و وظیفه‌بگیران برای قرارداد پنج‌ساله و بیشتر است.

وی درخصوص مزایای این بیمه‌نامه بیان کرد: دریافت وام از محل اندوخته، بهره‌مندی از معافیت‌های مالیاتی و مالیات بر ارث، افزایش پوشش سرمایه‌ی عمر و پرداخت سرمایه‌ی ‌عمر در‌صورت فوت علاوه‌بر اندوخته به ذی‌نفعان بیمه‌شده، پرداخت سود مشارکت به بیمه‌شدگان، ارائۀ انواع پوشش‌های بیمه‌ای و پرداخت حق‌بیمه به روش کسر از فیش حقوق با اجازه‌ی بیمه‌شده ازجمله مزایای این بیمه‌نامه است. همچنین، عروق کرونر قلبی، سکتۀ قلبی و مغزی، سرطان، پیوند کلیه و کبد از‌جمله بیماری‌های خاص تحت‌ پوشش این بیمه‌نامه است.

مدیر بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری بیمه ‌کوثر با بیان اینکه بیمه‌شدگان بعد از گذشت دو و پنج سال از صدور بیمه‌نامه‌ی خود می‌توانند به‌ترتیب ۵۰‌ و ۹۰‌درصد از اندوختۀ خود را برداشت کنند، اظهار داشت: همچنین بعد از گذشت دو سال از صدور بیمه‌نامه بیمه‌شده می‌تواند متناسب‌ با پرداخت حق‌بیمه و اندوخته خود تا ۹۰درصد ارزش بازخرید بیمه‌نامه‌ی خود را وام بدون‌بهره دریافت کنند.

عظیمی با اشاره ‌به اینکه سرمایه‌ی عمر پرداختی ازسوی شرکت بیمه‌ی ‌کوثر به ذی‌نفعان بیمه‌شده معادل ۱۰۰ برابر حق‌ بیمه‌ی ماهانه در سال اول درنظر گرفته‌ شده و این مبلغ هرسال ۱۰درصد افزایش می‌یابد، گفت: سرمایه‌ی عمر فرزندان بازنشستگان براساس میزان حق ‌بیمه‌ی پرداختی ممکن است بیشتر از این مبلغ درنظر گرفته شود. همچنین، سرمایه‌ی‌ حادثه پرداختی ازسوی شرکت به بیمه‌شده، معادل ۲۰۰ برابر حق‌ بیمه‌ی ماهانه و سرمایه‌‌‌ی بیماری‌های خاص نیز معادل ۳۰درصد سرمایه‌ی عمر با ۱۰درصد افزایش سالانه درنظر گرفته شده و درصورت درخواست بیمه‌شده، حق ‌بیمه‌ی این دو پوشش، جداگانه محاسبه و به حق ‌بیمه‌ی اصلی اضافه می‌شود.

وی گفت:  با اشاره به ۷۰۰ نمایندگی و ۳۰ شعبۀ شرکت بیمه ‌کوثر در سراسر کشور گفت: بازنشستگان نیروهای مسلح با مراجعه ‌به شعب می‌توانند فرم خرید و صدور بیمه‌‌نامه‌ی طرح نوید را دریافت و نسبت به تکمیل آن برای خود، خانواده و بستگان درجه‌ی یک خود اقدام کنند.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=11102
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

اختصاصی پول پرس- تشریح مزایای طرح نوید کوثر
اختصاصی پول پرس- تشریح مزایای طرح نوید کوثر
اختصاصی پول پرس- تشریح مزایای طرح نوید کوثر
اختصاصی پول پرس- تشریح مزایای طرح نوید کوثر
اختصاصی پول پرس- تشریح مزایای طرح نوید کوثر