شاخص بورس امروز (سه شنبه) با ۳۲۹ پله کاهش نسبت به روز گذشته ( دوشنبه ) به جایگاه ۱۰۷ هزار و ۷۸۰ واحدی عقب نشینی کرد، روز دوشنبه شاخص بورس ۳۷ پله افزایش داشت و در جایگاه ۱۰۸ هزار و ۱۰۹ واحدی قرار گرفته بود.

یاردنی،

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، براساس معاملات امروز یک میلیارد و ۵۹۴ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش سه هزار و ۸۵۴ میلیارد ریال در ۸۵ هزار و ۸۸۶ نوبت دادوستد شد.
بررسی شاخص های اصلی بازار سرمایه نیز نشان می دهد شاخص قیمت (وزنی – ارزشی) که در آن ارزش سهام شرکت های بزرگ اثر بیشتری بر شاخص می گذارد، ۹۸ واحد افت کرد و شاخص کل (هم وزن) که در آن ارزش و وزن همه شرکت های بزرگ و کوچک در محاسبه شاخص کل، یکسان در نظر گرفته می شود، سه واحد بالا رفت.
شاخص قیمت (هم وزن) نیز ۲ واحد رشد کرد؛ این شاخص بیانگر سطح عمومی قیمت سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس است، شاخص آزاد شناور نیز ۵۲۹ واحد افت کرد؛ این شاخص بخشی از سهام قابل معامله شرکت ها در بورس را نشان می دهد.
شاخص بازار اول (مربوط به شرکت های بهتر از نظر سرمایه، سودآوری و درصد سهام آزاد شناور) ۳۹۹ واحد تنزل یافت و شاخص بازار دوم بورس نیز ۸۷ واحد افزایش یافت.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=110646
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

شاخص بورس عقب نشینی کرد
شاخص بورس عقب نشینی کرد
شاخص بورس عقب نشینی کرد
شاخص بورس عقب نشینی کرد
شاخص بورس عقب نشینی کرد