رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان گیلان به همراه جمعی از مدیران ستادی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اخبارپول، آیت الله فلاحتی – نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت – در این دیدار با بیان مطلب فوق بر اجرای بانکداری بدون ربا تاکید کرد و گفت: بانکداری اسلامی نیازمند اقدام جهادی است تا با رعایت ضوابط شرعی بتوانیم الگوی مناسبی را ارائه کنیم.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه مسئله تولید و اشتغال در اولویت قرار دارد، خاطر نشان کرد: بانکها میتوانند در جهت دستیابی به این مهم کمک شایانی کنند و با حمایت عملی و فراهم آوردن شرایط و ارائه تسهیلات در رونق استفاده از کالای ایرانی بیش از پیش موثر واقع شوند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه اقتصاد بر عملکرد سایر بخش ها تاثیر بسزایی دارد و دامنه مشکلات اقتصادی سایر حوزه ها را تحت تاثیر قرار می دهد، تصریح کرد: بانکها یکی از مهمترین بخش های اقتصادی کشور هستند که مسئولیت مدیریت نقدینگی را برعهده دارند لذا باید منابع را در مسیر رشد و رونق تولیدات داخلی هدایت کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید از داشته ها، تولیدات و کالاهای ساخت داخل استفاده کنیم، افزود: بانکها با حمایت از تولید داخلی با تمام توان وارد میدان شوند تا در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) گامهای موثری برداشته شود.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان به تلاش بانک مهر اقتصاد برای ایجاد اشتغال و تولید در جامعه اشاره کرد و گفت: این بانک توانسته در راستای اجرای بانکداری اسلامی اقدامات قابل توجهی انجام دهد و امیدوارم سایر بانکهای کشور با تاسی از این بانک در راه ریشه کن کردن ربا و تحقق بانکداری اسلامی گام های بزرگی بردارند .

در ادامه فریدون حاجی زاده – رئیس اداره امور شعب استان گیلان – با تشریح عملکرد بانک مهر اقتصاد در حوزه های بانکداری بدون ربا، حمایت از طرح های اقتصاد مقاومتی و تولیدات داخلی، اظهار داشت: این بانک در راستای تحقق شعار حمایت از تولید کالای ایرانی و طرح های اقتصاد مقاومتی اقدامات ارزنده ای صورت داده است که مطمئنا رهنمود ها و ارشادات علما و صاحبنظران در این زمینه راهگشا و ثمر بخش خواهد بود .


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=109355
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

بانک ها حامی تولیدکنندگان و کارآفرینان باشند
بانک ها حامی تولیدکنندگان و کارآفرینان باشند
بانک ها حامی تولیدکنندگان و کارآفرینان باشند
بانک ها حامی تولیدکنندگان و کارآفرینان باشند
بانک ها حامی تولیدکنندگان و کارآفرینان باشند