تغییر مهم ترین عامل موثر در مدیریت کسب و کار موفق محسوب می شود. سازمان ها و افراد شاغل در آنها بایدنگرش مثبتی نسبت به مساله تغییر داشته باشند تا از این طریق توان رقابتی خود در بازارهای تهاجمی امروزی را حفظ کنند.
پایگاه خبری تحلیلی پول پرس، از اینپس، در قالب یادداشتهای کوتاه دوزبانهای، تلاش میکند نکات مدیریتی بهروز و مفیدی را منتشر کند.
…….
شکوفا کردن بهترینها در افرادتان
باهوشترین مدیران برای موفقیت، فقط به هوش و ذکاوت خود بسنده نمیکنند. بلکه از آن برای درخشش نیروهای خود نیز استفاده می کنند. در اینجا سه راه وجود دارد که که با استفاده از آنها نه تنها به کارمندانتان کمک می کنید تا احساس کنند که زرنگ و باهوشند. بلکه سریعتر و باهوشتر نیز عمل کنند:
۱- همه جا بهدنبال ایده باشید: تصور نکنید که میدانید همه ایدههای جدید و خلاقیتها از کجا نشات میگیرند. افراد را در پروژهها نه بهدلیل سِمت آنها، بلکه براساس تواناییشان برای کمک، درگیر کنید.
۲- صراحت و صداقت را تشویق کنید: محیط امنی را ایجاد کنید که در آن افرادتان بدانند که میتوانند و باید با دلیل و منطق، فکر، عمل و صحبت کنند. تحمل زیادی برای اشتباهات داشته باشید، در این صورت افرادتان از پذیرفتن ریسک ترس و نگرانی ندارند.
۳- افرادتان را به چالش بکشید تا بهتر شوند: فرصتهایی را به افرادتان بدهید تا تفکر و رفتارشان را توسعه دهند. انتظار داشته باشید که همه از جمله خودتان، مهارتهایشان را بهبود بخشند.
برگرفته از ” شکوفا کردن بهترینها در افرادتان” اثر لیز وایزمن و گرگ مکیون
Management Tip of the Day – 3
Three Ways to Bring Out the Best in Your People
The brightest leaders don’t just rely on their own intelligence to succeed, but use it to help their people shine as well. Here are three ways you can help your employees not only feel smarter, but act smarter:
۱- Look for ideas everywhere. Don’t assume you know where all the new and creative ideas will come from. Involve people on projects not because of their titles, but based on their ability to contribute.
۲- Encourage openness. Create a safe environment where your people know they can — and should — think, act, and speak with reason. Have a high tolerance for mistakes so people aren’t afraid to take risks.
۳- Challenge them to get better. Offer opportunities for people to stretch their thinking and behavior. Set the expectation that everyone, including you, should improve their skills.
Adapted from “Bringing Out the Best in Your People” by Liz Wiseman and Greg McKeown.