بیمه گر سوئیسی “زوریخ” و بانک بریتانیایی “اچاسبیسی” از قصد خود مبنی بر ارائه محصولی جدید و با ارزش در خاورمیانه خبر دادند.
به گزارش پول پرس، ایشا اینشورنس ریویو گزارش داد: این دو شرکت بزرگ اروپایی با انتشار بیانیه ای مشترک اعلام کردند که بر اساس قرارداد همکاری ۱۰ ساله منعقد شده، محصولی جدید را تنها به مشتریان خود در خاورمیانه ارائه می دهند.
اچاسبیسی همچنین اعلام کرده است که به مشتریان خود برنامه های قابل انعطافی را معرفی می کند که با تغییرات شرایط زندگی آنان سازگار است.
اچاسبیسی ((HSBC، یک بانک بریتانیایی است که به عنوان یکی از بزرگترین بانکهای جهان شناخته می شود. بانک اچاسبیسی در سال ۱۸۶۵ میلادی در “هنگ کنگ” که از مستعمرات بریتانیا بود، تاسیس شد. مرکز کنونی بانک اچاسبیسی در شهر “لندن” است.
در این گزارش آمده است که این محصول جدید با نام “SavingsPlus” در حقیقت با هدف پس انداز طولانی و میان مدت مشتریان اجرا می شود که در آن مزایایی بیمه ای نیز گنجانده شده است.
“گیفورد ناکاجیما” مدیر منطقه ای بانک اچاسبیسی در خاورمیانه، در این باره گفت: این تنها نمونه ای برای پیشبرد برنامه های پس انداز مردم در خاورمیانه است. ما برای کمک به تحقق اهداف مشتریان مان مبنی بر انجام پس اندازهای بلندمدت و برقراری امنیت در آینده با همکاری شرکت زوریخ محصولی را ارائه کرده ایم که نه تنها به تحقق اهداف مشتریانمان کمک می کند بلکه از آنان حمایت نیز خواهد کرد چراکه بیمه در آن گنجانده شده است.
شرکت بیمه زوریخ، بزرگترین شرکت بیمه در سوئیس است و در سال ۲۰۱۱ در رده هفتادونهم فهرست شرکت های بزرگ جهان هفته نامه فوربس قرار گرفت. این شرکت در سه قسمت اصلی بیمه های عمومی، بیمه زندگی و کشاورزی فعالیت می کند. بیمه زوریخ که ۶۰ هزار کارمند در سراسر جهان دارد، در بیش از ۱۷۰ کشور و منطقه از جهان فعالیت مستمر دارد.
این شرکت اروپایی پیش از این در گزارشی اعلام کرده بود که پتانسیل های خوبی در خاورمیانه وجود دارد اما چندین چالش اصلی در برابر شرکت های بیمه همچنان خودنمایی می کند. نفوذ صنعت بیمه در خاورمیانه و شمال آفریقا همچنان در جهان در پایین ترین رده قرار دارد و این نفوذ تاکنون تنها به ۱.۵ درصد رسیده است. با این وجود می توان نفوذ بیمه را در خاورمیانه و شمال آفریقا افزایش داد.
انتهای پیام