چشم بانک مرکزی روشن! مردم در ماه مبارک رمضان امسال با متخلف های بازار پول به خوبی آشنا شدند.

برنامه های امسال صدا و سیما در ماه مبارک رمضان کاملا در اختیار متخلف های بازار پول قرار گرفته است.

امسال برنامه ماه عسل با اجرای احسان علیخانی که از برنامه های پرطرفدار در چند سال اخیر است، حامی متخلفی چون ثامن الحجج را برای خود برگزیده است.

این مطلب را صرفا برای بینندگان محترم ماه عسل منتشر می کنیم. از بانک مرکزی برای پیگیری تبلیغات موسسات فاقد مجوز در صدا و سیما هیچ انتظاری نداریم؛ قصد هم نداریم که جلوی کاسبی و تجارت صدا و سیما را بگیریم. اگرچه این نهاد باید امین مردم باشد اما این سازمان در چند سال اخیر نشان داده است که نمی تواند از میلیارد ها تومان پول به راحتی بگذرد!

قابل توجه بینندگان برنامه عسل، موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج هیچگونه تبعیتی از بانک مرکزی به عنوان نهاد ناظر بر عملیات شبکه بانکی کشور ندارد.

این موسسه مالی و اعتباری یک موسسه در شرف تاسیس است، در شرف تاسیس نیز همان معنای موسسه فاقد مجوز یا به قول ما اخراجی بازار پول را دارد.

ثامن الحجج طبق بخشنامه “ممنوعیت استفاده از اسامی ائمه اطهار برای موسسات مالی و اعتباری در شرف تاسیس”، باید نام خود را تغییر می داد اما اصولا بنای این مسئله را در ذهن ندارد که باید از مقام ناظر در عملیات پولی و تبلیغاتی خود تبعیت داشته باشد.

جزئیات دیگری از تخلفات این موسسه پولی پیش از این منتشر شده بود که تا زمان بررسی سازمان بازرسی کل کشور و اعلام نهایی از طرف این سازمان، بنا داریم آن را افشا نکنیم.

اعطای نرخ سود های بالا خلاف مصوبه شورای پول و اعتبار از دیگر تخلفات این اخراجی بازار پول است.

با تمام این اوصاف، این موسسه با حمایت مالی از برنامه پرطرفدار احسان علیخانی، تریبون محکمی برای تبلیغات بدست آورده است. این در حالیست که در بازار پول کشور بانک های بسیاری وجود دارند که می توانند اسپانسر مجموعه های تلویزیونی باشند اما گویا امسال ثامن الحججی ها در مزایده برنده شده اند!

منبع: موج

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=10301
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

ماه عسل پرسروصدای موسسه متخلف
ماه عسل پرسروصدای موسسه متخلف
ماه عسل پرسروصدای موسسه متخلف
ماه عسل پرسروصدای موسسه متخلف
ماه عسل پرسروصدای موسسه متخلف