در واقع اسم این شرکتها، بیمه‌های بازرگانی است و اگر ادغام شوند دیگر رقابتی وجود ندارد و سرویس‌دهی هم ضعیف می‌شود.

گسترش شبکه فروش در برخی از اماکن عمومی

رئیس شورای عمومی سندیکای بیمه‌گران در خصوص ادغام بیمه‌ها گفت: با ادغام بیمه‌های تجاری موافق نیستیم، دلیلی هم برای این کار نمی‌بینیم؛ در واقع اسم این شرکتها، بیمه‌های بازرگانی است و اگر ادغام شوند دیگر رقابتی وجود ندارد و سرویس‌دهی هم ضعیف می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، محسن پورکیانی افزود: ما از رقابت نگران نیستیم؛ بلکه این رقابت منفی است که شرکت‌های بیمه را نگران می‌کنند؛ در حالی که اگر برخی شرکتها به سمت این شیوه حرکت کنند که رقابت آنها در ارایه خدمات بهتر شود و مزیت‌های نسبی خود را در رقابت، با شرکتهای دیگر بگذارند، نتیجه بهتری حاصل خواهد شد.
به نوشته مهر،وی تصریح کرد: همچنین به نظر می‌رسد که نکات مثبت باید از هر یک از بیمه‌ها دریافت شده و در نهایت، این نکات تجمیع شود تا بهترین عملکرد برای هر یک از شرکت‌های بیمه در رقابت با یکدیگر رقم بخورد.
وی خاطرنشان کرد: فضا در کارکرد بیمه‌ها باید رقابتی شود تا کار با سرعت و کیفیت بهتری پیش رفته و خدمات در کوتاهترین زمان ممکن به مردم ارایه شود، اگر از پتانسیل شرکت‌های بیمه در این راستا استفاده شود، حتما مردم که استفاده‌کنندگان اصلی این خدمات هستند، بهره بهتری خواهند برد.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=87050
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

مخالفت صنعت بیمه با ادغام بیمه‌ها
مخالفت صنعت بیمه با ادغام بیمه‌ها
مخالفت صنعت بیمه با ادغام بیمه‌ها
مخالفت صنعت بیمه با ادغام بیمه‌ها
مخالفت صنعت بیمه با ادغام بیمه‌ها
مخالفت صنعت بیمه با ادغام بیمه‌ها