خدمت رسانی به مشتریان فرآیندی پویا است و نیازمند اخذ بازخورد و بازبینی در یک چرخه‎ بهبود مستمر برای روز آمد کردن خدمات بانکی به مشتریان می‎باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پول پرس، ضیاء الدین حجاری مدیر امور فناوری اطلاعات بانک رفاه کارگران در تشریح این خدمات گفت: سرویس دهی، پول گذاری و آماده به خدمت نگاه داشتن دستگاه‎های خودپرداز تحت نظارت ۲۴ ساعته واحد مانیتورینگ شبکه خود پردازهای بانک از جمله این خدمات است، همچنین پاسخگویی شبانه روزی مرکز امداد مشتریان بانک ( Help Desk ) که به صورت ویژه‎ای برای این ایام تقویت شده و آماده خدمت دهی است در این ایام صورت می‎گیرد.

مدیر امور فناوری اطلاعات بانک رفاه کارگران گفت: در زمینه باجه‎ها و خودپردازهای سیار جدیداً اقدام به خریداری تجهیزات مورد نیاز کرده‎ایم و با تکمیل زیرساخت شبکه‎ اختصاصی سیار خود مبتنی بر ارتباطات ماهواره‎ای و بی سیم، ارائه‎ی این نوع خدمات در آینده‎ نزدیک آغاز می‎شود.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=856
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

بانک رفاه هم شعبه سیار راه انداخت
بانک رفاه هم شعبه سیار راه انداخت
بانک رفاه هم شعبه سیار راه انداخت
بانک رفاه هم شعبه سیار راه انداخت
بانک رفاه هم شعبه سیار راه انداخت
بانک رفاه هم شعبه سیار راه انداخت