خدمت رسانی به مشتریان فرآیندی پویا است و نیازمند اخذ بازخورد و بازبینی در یک چرخه بهبود مستمر برای روز آمد کردن خدمات بانکی به مشتریان میباشد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پول پرس، ضیاء الدین حجاری مدیر امور فناوری اطلاعات بانک رفاه کارگران در تشریح این خدمات گفت: سرویس دهی، پول گذاری و آماده به خدمت نگاه داشتن دستگاههای خودپرداز تحت نظارت ۲۴ ساعته واحد مانیتورینگ شبکه خود پردازهای بانک از جمله این خدمات است، همچنین پاسخگویی شبانه روزی مرکز امداد مشتریان بانک ( Help Desk ) که به صورت ویژهای برای این ایام تقویت شده و آماده خدمت دهی است در این ایام صورت میگیرد.
مدیر امور فناوری اطلاعات بانک رفاه کارگران گفت: در زمینه باجهها و خودپردازهای سیار جدیداً اقدام به خریداری تجهیزات مورد نیاز کردهایم و با تکمیل زیرساخت شبکه اختصاصی سیار خود مبتنی بر ارتباطات ماهوارهای و بی سیم، ارائهی این نوع خدمات در آینده نزدیک آغاز میشود.
انتهای پیام