مشاور مدیرعامل و مدیر روابطعمومی بانک پاسارگاد اعلام کرد: این بانک همچون گذشته، به مشتریان در شعب به هزینه خود، آموزش بانکداری مجازی میدهد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پول پرس، خسرو رفیعی ضمن اعلام این خبر گفت: بانکپاسارگاد به عنوان بانکی پیشتاز در ارایه انواع خدمات بانکداری الکترونیک و همچنین به عنوان اولین بانک در کشور که خدمات بانکداری مجازی را ارایه دادهاست، فرهنگسازی و آموزش در مورد طریقه بهرهمندی از این خدمات را از مسئولیتهای خطیر خود میداند. تا آنجا که از سال ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۱، با برگزاری بیش از ۳ هزار دوره، به بیش از ۳۰ هزار نفر از مشتریان به هزینه خود آموزش بانکداری مجازی دادهاست.
وی ادامه داد: بانکپاسارگاد به عنوان یک بانکسبز، با برگزاری این دورهها و تلاش برای ارایه خدمات بانکداری الکترونیک با سرعت و کیفیت بالا، گام اساسی در جهت کاهش آلودگی محیطزیست، کاهش رفتو آمدها، صرفهجویی در وقت و هزینه هممیهنان و … برداشتهاست. این بانک اعتقاد دارد آگاهی مردم از خدمات بانکداری مجازی اجتنابناپذیر است و با توجه به عدم فرصت، مشتریان محترم بدون مراجعه به شعبهها کلیه نیازهای بانکی خود را برطرف سازند.
وی خاطرنشان کرد: آموزش بانکداری مجازی به مشتریان در شعبهها همچنان ادامه دارد و هممیهنان علاقمند میتوانند برای بهرهمندی از این دورهها، به شعبه خود مراجعه کنند.
گفتنی است مرکز اطلاعرسانی بانکپاسارگاد به شماره ۸۲۸۹۸۲۸۹ و همچنین سیستم بازخورد در سایت بانک به نشانی www.bpi.ir آماده دریافت نظرات و پاسخ به سؤالات هموطنان گرامی است.