در حال حاضر نماینده‌های حقیقی و حقوقی شرکت بیمه ایران نزدیک به ۱۰ هزار عدد برآورد شده که گفته می‌شود از ابتدای امسال کارمزد آنها با تاخیر زیاد پرداخت می‌شود.

مدیر امور شعب و نمایندگی‌های داخل کشور بیمه ایران تایید کرد که عدم پرداخت کارمزد نمایندگی‌های این شرکت در خردادماه به دلیل آن است که بخش عمده‌ای از نیروهای مالی مشغول آماده‌سازی حساب‌های شرکت با هدف برگزار مجمع بوده است.

به گزارش اخبارپول، سید علی رضا میرآقایی در گفتگو با نسیم آنلاین تصریح کرد که کارمزد نمایندگان بیمه ایران به طور معمول پانزدهم تا بیستم ماه بعد تصفیه می‌شود و ادامه داد که البته در برخی موارد از جمله بروز اختلال در نرم افزارها این پرداخت‌ها به تاخیر می‌افتد.

وی مدعی شد که کارمزد نمایندگان بیمه ایران همواره به موقع پرداخت می‌شود.

مدیر امور شعب و نمایندگی‌های داخل کشور بیمه ایران، تعداد شعب بیمه ایران در سراسر کشور را ۲۰۲ شعبه دانست و از برنامه مدونی سخت گفت که طبق آن قرار است تاسیس، ادغام و انحلال برخی از شعب بیمه ایران پیگیری شود.

وی تاکید کرد که این برنامه مطالعاتی تا پایان سال به سرانجام می‌رسد.

میرآقایی تصریح کرد که در سال گذشته به دلیل تخفیف‌هایی که از سوی برخی شرکت‌های بیمه‌ای خصوصی در صدور بیمه‌نامه شخص ثالث انجام شد بیمه ایران تعدادی از مشتریان خود را از دست داد.

وی افزود: البته بیمه ایران به عنوان رهبر بازار در مقابل این نرخ‌شکنی‌ها مقاومت کرد زیرا اگر قرار بود در نرخ شکنی‌ها بیمه ایران دنبله‌رو شرکت‌های خصوصی باشد اکنون دیگر چیزی از صنعت بیمه باقی نمانده بود.

مدیر امور شعب و نمایندگی‌های داخل کشور بیمه ایران گفت که شرکت‌های بیمه‌ای بخش خصوصی بانرخ‌شکنی در واقع خودزنی کرده‌اند که دلیل آن جذب منابع نقدی بوده اما در آینده تعهدات گریبان آنها را خواهد گرفت.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=81857
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

خودزنی شرکت‌های بیمه‌ای بانرخ‌شکنی
خودزنی شرکت‌های بیمه‌ای بانرخ‌شکنی
خودزنی شرکت‌های بیمه‌ای بانرخ‌شکنی
خودزنی شرکت‌های بیمه‌ای بانرخ‌شکنی
خودزنی شرکت‌های بیمه‌ای بانرخ‌شکنی
خودزنی شرکت‌های بیمه‌ای بانرخ‌شکنی