سامانه آنلاین پشتیبانی فاوا بیمه‌کوثر در راستای ارائه خدمات خرسندساز و تسریع در پاسخگویی به بیمه‌شدگان مختص نرم‌افزار جامع بیمه‌گری فن‌آوران خبره راه‌اندازی شد.

سامانه آنلاین پشتیبانی فاوا بیمه‌کوثر در راستای ارائه خدمات خرسندساز و تسریع در پاسخگویی به بیمه‌شدگان مختص نرم‌افزار جامع بیمه‌گری فن‌آوران خبره راه‌اندازی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، تسهیل و تسریع در پاسخگویی به کاربران و رفع اشکالات نرم‌افزاری در سیستم جامع بیمه‌گری فن‌اوران خبره ازجمله اهداف راه‌اندازی این سامانه است.

حسن سعیدی از پاسخگویی، رفع مشکلات و موانع و نیز سرویس‌دهی به کاربران در تمامی روزهای هفته از ساعت ۸صبح لغایت ۲۲شب خبر داد و تصریح‌کرد: کاربران می‌توانند از ساعت ۸صبح لغایت ۱۷عصر با شرکت و داخلی‌های ۳۲۶، ۳۲۷ و ۳۹۳ تماس بگیرند.

وی با بیان اینکه کاربران می‌توانند جهت رفع مشکلات سیستم از ساعت ۸صبح لغایت ۲۲شب مسایل خود را به تلفن همراه ۰۹۲۱۹۵۶۴۳۹۰ پیامک کنند، افزود: کاربران ازطریق نشانی الکترونیکی fava-poshtiban@kins.ir و کاربری favaposhitban در تلگرام می‌توانند با گروه پشتیبانان شرکت ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=76257
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

راه‌اندازی سامانه پشتیبانی فاوا در بیمه‌کوثر
راه‌اندازی سامانه پشتیبانی فاوا در بیمه‌کوثر
راه‌اندازی سامانه پشتیبانی فاوا در بیمه‌کوثر
راه‌اندازی سامانه پشتیبانی فاوا در بیمه‌کوثر
راه‌اندازی سامانه پشتیبانی فاوا در بیمه‌کوثر
راه‌اندازی سامانه پشتیبانی فاوا در بیمه‌کوثر