مدیران شرکت کرمان موتور می‌گویند: در بحث خدمات پس از فروش نیز سعی کرده‌ایم پیشتاز باشیم و از ۲ سال پیش تا کنون میلیون‌ها دلار قطعات یدکی وارد کرده‌ایم.

اخبارپول-کرمان: شرکت کرمان موتور در سال ۱۳۷۳ با هدف اشتغال‌زایی در شهر بم افتتاح شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، در ابتدا این شرکت با ایجاد خط تولید دوو سی‌یلو و ماتیز با شرکت دوو با شرکت دوو همکاری کرد که پس از ایجاد تحریم‌ها علیه ایران این همکاری قطع شد. پس از این مرحله شرکت کرمان موتور همکاری‌هایی با دوشرکت فولکس و هیوندا انجام داد که همکاری هم متاسفانه در پی تحریم‌ها علیه ایران قطع شد.
در حال حاضر نیز این شرکت با خودروسازان به نام چینی مشغول به همکاری بوده و آینده روشنی را در افق برنامه‌های خود ترسیم کرده و تلاش دارد با ایجاد ۲۰هزار شغل، تبدیل به قطب خودروسازی در منطقه شود.
در این زمینه در حاشیه بازدیدی که اصحاب رسانه از خط تولید کرمان موتوردر شهر بم داشتند امیر حسین یزدانی، معاون فروش و بازاریابی کرمان موتور اعلام داشت: تمام تلاش ما در مجموعه کرمان خودرو بر این است که با غلبه بر رکود اقتصادی در بحث سفارشات و فروش و همچنین استفاده از نیروی انسانی، تولید را افزایش داده و به تعهدات خود عمل کنیم.
وی در خصوص سهم کرمان خودرو از بازار گفت: ما در حال حاضر در بخش خصوصی خودروساز اول کشور هستیم و سال گذشته نیز رتبه سوم را این زمینه کسب کردیم.
یزدانی در رابطه با شرایط پساتحریم و ورود خودروسازان اروپایی به ایران با رفع تحریم‌ها، اذعان داشت: در حال رایزنی‌هایی برای ورود این شرکت‌ها به کرمان موتور هستیم ولی هنوز به قطعیت نرسیده‌ایم.
وی افزود: بهبود مستمر یک شعار نیست و ما فرآیند بهبود مستمر را روی محصولات این شرکت پیاده می‌کنیم.
معاون فروش و بازاریابی کرمان موتور درخصوص حضور خودروسازان چینی در این شرکت اظهار داشت: کیفیت خودروهای چینی در چندسال اخیر به شدت رو به بهبود است و خودروهایی که جدیدا تولید میشوند کیفیت قابل قبولی دارند.
وی ادامه داد: با ورود خودروهای اروپایی به کشور مسلما جنگ قیمتی خودروهای چینی را تحت الشعاع قرار می دهد اما روند تولید خودروهای چینی متوقف نخواهد شد چراکه بهرحال این خودروها به لحاظ قیمتی مشتریان خودشان را خواهند داشت.
وی با اشاره به این موضوع که چین یکی از شرکای اصلی کرمان موتور است افزود: کرمان موتور همچنان به همکاری خود با خودروسازان چینی ادامه می‌دهد چراکه محصولات این شرکت‌ها با رشد کیفی خوبی روبه‌رو است.
یزدانی با اشاره به پرفروش بودن محصول S5 در این شرکت تصریح کرد: بیش از ۱۷هزار دستگاه از این محصول به فروش رفته است اما گاها تیراژ تولید یک محصول برای ما اهمیت دارد نه سود آن.
وی ادامه داد: در مواقعی هدف ما برند سازی و حرف اول در بازار است و سود چندان مدنظر نیست.
وی در خصوص پرفروش بودن محصول S5 در بازار این نکته را متذکر شد که در هرمقطعی هر خودرویی که وارد بازار می‌شود عنوان پرفروش‌ترین محصول شرکت را می‌گیرد و این محصول هم از این قاعده مستثنی نیست.
وی در ادامه با بیان اینکه شرکت کرمان موتور امسال افزایش قیمت برای محصولاتش نداشته است تاکید کرد: مبنای قیمت گذاری و سود تمام شده مشخص هستند و ما هم هزینه خرید و قیمت تمام شده‌مان مشخص است و سود متعارفی هم داریم.
مدیران شرکت کرمان موتور می‌گویند: در بحث خدمات پس از فروش نیز سعی کرده‌ایم پیشتاز باشیم و از ۲ سال پیش تا کنون میلیون‌ها دلار قطعات یدکی وارد کرده‌ایم.
آن‌ها بر این امر اذعان دارند که نگرانی بابت قطعات یدکی ندارند چرا که اصولا مشکلی در زمینه مراودات بازرگانی با چین ندارند و از طرفی هم چین در حال حاضر آنقدر پیشرفت کیفی داشته است که تولید کننده قطعات یدکی خودروهای اروپایی و آمریکایی باشد.
مدیران این شرکت همچنین به مشتریان خود این قول را هم دادند تا تلاش کنند قطعاتی که قیمت بالایی دارند با کیفیت یکسان و قیمت پایینتر در دسترس متقاضیان قرار دهند.

 

برای پیوستن به کانال تلگرامی اخبارپول اینجا کلیک کنید.

 

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=75186
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

تلاش کرمان موتور برای بهینه سازی قیمت قطعات یدکی
تلاش کرمان موتور برای بهینه سازی قیمت قطعات یدکی
تلاش کرمان موتور برای بهینه سازی قیمت قطعات یدکی
تلاش کرمان موتور برای بهینه سازی قیمت قطعات یدکی
تلاش کرمان موتور برای بهینه سازی قیمت قطعات یدکی
تلاش کرمان موتور برای بهینه سازی قیمت قطعات یدکی