سیستم یکپارچه رسیدگی به شکایات مشتریان پس از سپری شدن یک دورۀ آزمایشی بهطور عملیاتی آغاز بهکار کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پول پرس، روابط عمومی بانک سامان اعلام کرد: سیستم یکپارچه رسیدگی به شکایات مشتریان پس از گذراندن یک دورۀ آزمایشی، بهطور عملیاتی آغاز بهکار کرد.
بر اساس این گزارش، هنگام ثبت شکایت، یک شمارۀ اختصاصی تحت عنوان شماره پیگیری به مشتری تعلق میگیرد و برای وی در قالب پیامک ارسال میشود.
با استفاده از این شماره پیگیری مشتری در هر زمان پس از ثبت شکایت قادر خواهد بود از طریق تماس با ادارۀ رسیدگی به امور مشتریان و اعلام شماره مزبور از روند پیگیری شکایت خود مطلع شود.
گفتنی است، رسیدگی به شکایات توسط کارشناسان متخصص صورت میگیرد و سعی بر این است رسیدگی به شکایات مبتنی بر اصولی چون حفظ محرمانگی، سرعت، دقت، عدالت و بدون هیچ پیشداوری و جانبداری صورت گیرد.
لازم به ذکر است، مشتریان قادر خواهند بود از طریق تماس با مرکز سامان ارتباط با شماره تلفن ۶۴۲۲-۰۲۱ تماس از طریق تلفنهای مستقیم نصب شده در کیوسکهای نظرسنجی در داخل شعب، ارسال شکایت به ایمیل بانک به آدرس info@sb24.com ، صندوق پستی بانک به شماره ۱۵۸۷۵۵۵۶۵ و نمابر ادارۀ رسیدگی به امور مشتریان به شماره ۲۲۰۱۷۹۴۳-۰۲۱ شکایات خود را اعلام و نسبت به پیگیری وضعیت شکایت اقدام کنند.
انتهای پیام