شعبه اردبیل بانک گردشگری با حضور مسوولان استانی و مدیران بانک گردشگری گشایش یافت.

به گزارش پول پرس، در آیین آغاز به کار این شعبه، علیرضا حیدر‌آبادی عضو هیات مدیره این بانک اظهار داشت:  بانک گردشگری تمام خدمات صنعت بانکداری را ارایه می‌کند و در خدمت سرمایه‌گذاران برای توسعه بخش‌های مختلف اقتصادی، صنعتی،‌ کشاورزی و گردشگری است.

وی افزود: فعالیت ما محدود به حوزه گردشگری نیست بلکه در بخش‌های مختلف اعم از صنعت، معدن، کشاورزی و غیره نیز ارایه خدمات می‌کنیم و امیدواریم در این استان نیز بتوانیم در کنار سایر بانک‌ها خدمات و اقدامات مطلوبی را انجام دهیم.

در این مراسم، محمد رضا سرداری رییس شورای شهر اردبیل گفت: بانک گردشگری با شعار فراتر از مرز‌ها تلاش کرده تا چهره‌ای متفاوت از سایر رقبای بانکی خود داشته باشد. وی افتتاح شعبه در استان اردبیل را رخدادی مفید توصیف کرد و افزود: استان اردبیل جاذبه های موثری در حوزه گردشگری دارد و انتظار می رود با فعالیت بانک گردشگری در این استان، پتانسیل های بیشتری در راستای توسعه اقتصادی فعال شود.

همچنین محمد انصاری مدیرکل امور اقتصادی و سرمایه‌گذاری استانداری اردبیل تصریح کرد: توسعه اقتصادی هر منطقه منوط به عوامل و عناصری از جمله همراهی بانک‌ها و مجموعه‌های مالی و اعتباری و سرمایه‌گذاری است.

وی با مثبت ارزیابی کردن افتتاح بانک گردشگری در اردبیل گفت: ما در مجموعه استانداری در خدمت این بانک هستیم تا با مدیریت درست منابع امکان ارایه خدمات نوین به فعالان اقتصادی، سرمایه گذاران و مشتریان را فراهم کنیم.

گفتنی است، این شعبه به نشانی اردبیل، بین چهارراه امام خمینی (ره) و میدان سرچشمه، پلاک یک آماده ارایه تمام خدمات بانکی به مشتریان و هم میهنان است.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=7389
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

بانک گردشگری رفت اردبیل
بانک گردشگری رفت اردبیل
بانک گردشگری رفت اردبیل
بانک گردشگری رفت اردبیل
بانک گردشگری رفت اردبیل
بانک گردشگری رفت اردبیل
بانک گردشگری رفت اردبیل