یکشنبه ۹ تیر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۶کد مطلب: ۱۴۹۲۲
در خرداد ماه سال جاری به ۱۸ هزار و ۱۹۵ تماس تلفنی با صرف ۴۷۶ ساعت وقت توسط کارشناسان واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران پاسخ داده شده است.
به گزارش پایگاه خبری اخبار بانک، بر این اساس به طور متوسط هر کارشناس به یک هزار و ۳۰۰ سوال مشتریان پاسخ داده و برای پاسخ به هر تماس به طور میانگین یک دقیقه و ۳۴ ثانیه زمان صرف شده است.

همچنین از کل تماس‌های دریافتی به ترتیب ۱۱ هزار تماس با ۴۵/۶۰ درصد در مورد خدمات نوین بانکی، ۵ هزار و ۱۱۰ تماس با ۰۸/۲۸ درصد در زمینه خدمات بانکی، یک هزار و ۶۲۵ تماس با ۹۴/۸ درصد در مورد بانک ملی ایران و ۴۶۰ تماس با ۵۳/۲ درصد در خصوص موضوعات متفرقه بوده است.

گفتنی است در خرداد ماه امسال ۶۲/۲۰ درصد از تماس‌ها با فراوانی ۳ هزار و ۷۵۲ مورد درخصوص سامانه بانکداری اینترنتی (سبا) بوده و پس از آن، موضوعات مسدود نمودن کارت، خدمات کارت، خرید شارژ و همراه بانک بیشترین تماس‌ها را به خود اختصاص داده است.

لازم به ذکر است واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران با شماره تماس ۶۴۱۴۰ -۰۲۱ دارای ۶۰ خط تلفن است و اطلاع‌رسانی و پاسخگویی درخصوص خدمات و طرح‌های نوین بانک ملی ایران به مشتریان را بر عهده دارد.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=7348
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

بانک ملی جواب ۱۸هزار تماس مشتریانش را داد
بانک ملی جواب ۱۸هزار تماس مشتریانش را داد
بانک ملی جواب ۱۸هزار تماس مشتریانش را داد
بانک ملی جواب ۱۸هزار تماس مشتریانش را داد
بانک ملی جواب ۱۸هزار تماس مشتریانش را داد
بانک ملی جواب ۱۸هزار تماس مشتریانش را داد