ششمین اجلاس مدیران و روسای شرکتهای بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه سراسرکشور(آیتک) که در مرکز همایشهای بینالمللی صداوسیما و با حضور مقامات دولتی و اقتصادی و روسای سازمانها وشرکتهای صنعتی شرکت کننده در اجلاس ازجمله شرکت ایرانیان اطلس وابسته به بانک انصار برگزار شد با دریافت سه جایزه برگزیده «نشان بینالمللی اعتماد مشتریان در صنعت بانکداری(TBA)»، «نشان برندمحبوب مشتریان در صنعت بانکداری(PCB)» و «جایزه نوآوری در مدیریت روابط عمومی» از سوی بانک انصار پایان یافت.
به گزارش پول پرس، ششمین اجلاس مدیران و روسای شرکتهای بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه سراسرکشور که باهدف تشویق و ارتقای ظرفیتها و مزیتهای رقابتی شرکتهای خصوصی و دولتی صورت گرفت، درسالن مرکز همایشهای بینالمللی صداوسیما برگزار و شرکتهای برتر براساس شاخصهای تعیین شده اتحادیه اروپا معرفی شدند. دراین مراسم بانک انصار در۳بخش از۵ بخش اجلاس،نشان بینالمللی اعتماد مشتریان(TBA) ازسوی اتحادیه اروپا، نشان برند محبوب مشتریان در صنعت بانکداری(PCB) و برگزیده دریافت جایزه نوآوری در مدیریت روابط عمومی را دریافت کرد.
دبیرخانه این اجلاس نتایج نظرسنجی از مشتریان را به عنوان مهم ترین ملاک انتخاب برگزیدگان و سایر شاخصها را میزان گردش مالی، فروش، حجم تولید، نحوه مدیریت برند، کارآفرینی، ایجاد اشتغال، آموزشهای درون سازمانی، بهبودکیفیت و توجه به استانداردها، سطح گستردگی توزیع و دسترسی به محصولات مبتنی بر تشخیص مراکز علمی و پژوهشی اعلام و بانک انصار را واجد دریافت بیشترین نشانها اعلام کرد.
بانک انصار طی ماههای گذشته بارویکرد مشتری مداری و التزام عملی به احکام شرعی و مقررات بانکی جمهوری اسلامی موفق به کسب جوایز متعدد از جمله «تعهد به تعالی سازمانی(EFQM)»، اخذ گواهینامههای مبتنی براستانداردهای «سیستم مدیریت کیفیت(ISO 90001)»، «سیستم رسیدگی به شکایت مشتریان(ISO 10002)»، «سیستم مدیریت برنامه ریزی آموزشی(ISO 10015)»، «استاندارد بینالمللی ارزش برند(ISO 10668:2010) از اتحادیه اروپا»، «نشان و استاندارد بینالمللی کیفیت برتر در صنعت بانکداری با ثبت جهانی»، «نشان مدیریت روابط عمومی برتر در توسعه نام و نشان تجاری (نشان مدیریت توسعه برند)، احراز «رتبه ۵۱ در بین ۴۰۰ شرکت برتر ایران از منظر سازمان مدیریت صنعتی»، «جایزه برتر مدیریت سلامت اداری درجشنواره مدیریت سلامت اداری (سازمان پاک)» شده است. هدفهای این اجلاس تحقق سیاستهای کلی نظام و سند چشم انداز ۱۴۰۴، معرفی فرصتهای توسعه سازمانی، ارتقای جایگاه نشان تجاری، ارزشگذاری داراییهای سازمانی، اعتمادسازی برای مشتریان، معرفی دستاوردهای تولید صنعتی، خدماتی و برندهای برتر و حمایت از تلاش فعالان بخش خصوصی اعلام شده است.
رقابتهای ششمین دوره اجلاس آیتک در حوزههای بانکداری و بیمه صنایع غذایی، دارویی، بهداشتی، نفت، پتروشیمی، برق، الکترونیک، لوازم خانگی و صوتی- تصویری، مبلمان، فرش، پوشاک، ساختمان، معدن، کاشی و سرامیک، تأسیسات صورت گرفته است.
این همایش در دوبخش کارگاهی و اهدای جوایز تنظیم شده بود که در بخش کارگاهی استادان مدعو درباره نورومارکتینگ، استانداردهای رقابت و بایدهای اقتصادی دولت یازدهم و نیز شاخصهای ایجادخلاقیت و نوآوری در شرکتهای تولیدی و تجاری سخنرانی کردند.
انتهای پیام