تمایز در خدمات نقطه عطفی است که میتواند یک کسب وکار را از دیگران جدا سازد. حال این تمایز زمانی برای مشتری دلچسب و دلنشین میشود که علاوه بر مادیات، انتفاع معنوی همراه داشته باشد.
اخبارپول- سعید کاسکو : تمایز در خدمات نقطه عطفی است که میتواند یک کسب وکار را از دیگران جدا سازد. حال این تمایز زمانی برای مشتری دلچسب و دلنشین میشود که علاوه بر مادیات، انتفاع معنوی همراه داشته باشد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول(poolpress.ir)، در دورهای که همت جامعه در دو سال گذشته مبنی بر عزم ملی و همدلی و همزمانی با دولت بوده، نقش سازمانهای بزرگ در جایی مشهود میشود که همراه جامعه باشند.
بانک کشاورزی از جمله سازمانهایی است که در دو سال اخیر با بهرهگیری از جسارت تیم مدیریت جدید، چابک و جوان، توانسته خود را از پیله تنیده شده در سالهای گذشته رها سازد و در کنار جامعه و همراه آنان شود.
بانک کشاورزی در نخستین رویکرد جدید، خود را از خدمات کلیشهای بانکداری جدا کرد و پس از ۱۰ سال دوباره اقدام به پیشخرید محصولات کشاورزی از جمله گندم از کشاورزان کرد. این اتفاق در زمانی افتاد که دیگر بانکها حداقل میزان همکاری در راهاندازی چرخهای صنعت و اقتصادی را ایفا میکنند. لذا عملکرد بانک کشاورزی در این راستا از جانب کارشناسان مورد ستایش قرار گرفت.
همزمان با اجرایی شدن این مهم، کمپین «طلوع دوباره …» توسط این بانک پیش چشم هموطنان قرار گرفت.
رضا لیاقتورز رییس ادارهکل روابط عمومی بانک کشاورزی پیشتر در گفتوگویی به این نکته اشاره کرده بود که ” بانک کشاورزی با مخاطب قرار دادن کشاورزان از یکسو و ورود به فضای رقابتی بانکها و موسسات دیگر و همچنین دعوت از سرمایهگذاران به سرمایهگذاری در بانک کشاورزی از سوی دیگر به دنبال یک برندینگ خلاقانه بوده است.”
این گزارش حاکی است، در همین راستا بانک کشاورزی آخرین تبلیغات خود، در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی را با عنوان «مثل آب خوردن!» معرفی کرده است. این کمپین نیز علاوه بر ایجاد بستری مناسب و راحت در خدمترسانی بانکی، توانسته با نیم نگاهی به مثل قدیمی راحتی، به معرفی طرحهای نوین خود در حوزه بانکداری الکترونیک بپردازد.
این انتخاب هوشمندانه در شرایط کنونی اشاره به جا و درستی به این مطلب دارد که به همان صورتی که در مصرف آب هوشمندانه باید صرفهجویی کرد در استفاده از خدمات بانکی نیز باید هوشمندانه برخورد کرد و بهینه ترین خدمات را برای صرفه جویی در وقت و زمان در حوزه خدمات بانکی انتخاب کرد.
حال این ترکیب کنایی و کهن «مثل آب خوردن» در زبان و ادبیات ما، حکایت از آسان بودن کار است و بانک کشاورزی هم با طراحی کمپین بانکداری الکترونیک خود بر مدار به تصویر کشیدن پیوند میان این عبارت معروف و سادگی خدمات الکترونیکی خود، به نظر میرسد تبلیغی متناسب با فصل تابستان انتخاب کرده باشد.
این موارد نشان میدهد، بانک کشاورزی در دوره جدید حیات خود، هدف والاتری از داشتن ماهیت صندوق مالی انتخاب کرده است. این بانک بزرگ و قدیمی، تلاش دارد خود را همراه جامعه در رسیدن به ارائه بهترین خدمات مالی و بانکداری قرار دهد.
انتهای پیام