معاون بانکداری الکترونیک بانک آینده از تلاش این بانک برای ایجاد ارتباط نزدیک با مشتری در زندگی روزمره خبر داد.
اخبارپول – مریم ابونیا: معاون بانکداری الکترونیک بانک آینده از تلاش این بانک برای ایجاد ارتباط نزدیک با مشتری در زندگی روزمره خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار پول(poolpress.ir)، عبدالرضا شریفی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: تلاش ما در بانک آینده بر این است که با اینجاد محصولات و خدمات جدید به مشتریان جایگاه پیشرو در نظام بانکی داشته باشیم.
وی ادامه داد: تلاش ما بر شخصی سازی محصولات الکترونیک بانک آینده و کاربردهای خاص برای سازمانها و مشتریها بوده و هست.
شریفی ضمن اشاره به اهمیت کاربردپذیری محصولات این بانک برای مشتریان، اظهار داشت: سعی شده مجموعه محصولاتی که زیر چتر مجموعه “برخوردنزدیک بابانک آینده” است معرفی شود.
معاون بانکداری الکترونیک بانک آینده در خصوص انتخاب نام برخورد نزدیک با بانک آینده نیز گفت: در این طرح تلاش میشود با جامعه، رسانهها و مشتریان ارتباط نزدیکی داشته باشیم و همچنین ابزارهایی را هم برای تسهیل کانال ارتباطی فراهم کردهایم.
وی ادامه داد: تلاش ما بر این است که با سازمانها و کاربران به عنوان شرکای خود ارتباط مستمر و موثری داشته باشیم.
شریفی تصریح کرد: در اجرای پروژههای ترجیح ما بر آن است که اجرای پروژه با مشارکت یک سازمان در راستای ارتباط نزدیک با شرکا، اجرا شده و از توان سازمانها برای ایجاد محصولات جدید استفاده شود.
وی در رابطه با ارتباط نزدیک بانک آینده با مشتریان نیز گفت: مسیرهایی برای این امر در بانک آینده تعریف و طراحی شده است از جمله پیشخوان مجازی بانک آینده که در آن خدمات دلیور شده و در محل تحویل مشتری میشود.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه ۸۰درصد خدمات بانکی در پیشخوان مجازی انجام میشود، تلاش شده خدمات بانکی گستردهای در این طرح پوشش داده شود.
شریفی در خصوص ارائه خدمات بانکی مبتنی بر موبایل در بانک آینده تاکید کرد: در راستای بهره مندی از ارتباط نزدیک با مشتری، تعدادی اپلیکیشنهای کاربردی روی وبسایت بانک آینده به نشانی http://www.ba24.ir/ وجود دارد که کاربران میتوانند آنها را دانلود و استفاده کنند.
وی در خصوص سامانه “هدف” در بانک آینده نیز گفت: در سامانه هدف یا هزینه درآمد فردی مشتری میتواند درآمدهای خود را دسته بندی کرده و با گزارش گیری در آخر ماه هزینهها خود را مدیریت کند.به این صورت که سامانه هدف به طور روزانه ذادههای تراکنشهای مالی کاربران رادسته بندی کرده و بدین ترتیب نمودارهای کاملی را از وضع مالی کاربر در اختیار وی قرار می دهد.کاربر هم با وارد کردن بودجه خود در این سامانه گزارش انحراف از آن را مرتب رصد کرده بودجه خود را مدیریت کند.
شریفی در خصوص مفهوم مشارکت بان آینده با سازمانها به معرفی چند محصول این بانک همچون سینما کارت و ایران کارت پرداخت.
معاون بانکداری الکترونیک بانک آینده در خصوص سینما کارت . امکان خرید بلیط سینما توسط آن بیان داشت: دارندگان سینما کارت می توانند از طریق پایانه های فروشگاهی بانک آینده مستقر در سینماهای طرف قرارداد اقدام به تهیه بلیط سینما کنند.
وی ادامه داد: ویژگی منحصر به فرد این کارت ، ۲۰درصد مبلغ شارژ اضافه است که به عنوان هدیه به دارندگان این کارت تعلق می گیرد.
شریفی در ادامه یکی دیگر از محصولات بانک آینده را با نام ایران کارت معرفی کرد و اظهار داشت: ایران کارت، یک کارت خرید بانکی عضو شتاب است که به صورت رایگان از سوی بانک آینده در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.
به گفته شریفی مزایای ایران کارت عبارتست از، برگشت نقدی و امتیاز تشویقی که پس از استفاده از این کارت به دارنده کارت، امتیاز برگشت نقدی تعلق میگیرد، یعنی کاربر می تواند تمامی خریدهای روزمره خود را در هریک از پایانههای خرید انجام داده و از امتیاز نقدی که بانک آینده به حساب کاربر واریز می کند، برخوردار شود.
انتهای پیام