مدیر ارتباطات و بازاریابی بانک کارآفرین گفت: این بانک در تلاش است تا بانکداری شرکتی و خصوصی را به شکل جهانی آن و منطبق با استانداردهای جهانی ارائه کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پول پرس، غلامرضا کاظمی دینان، با اعلام اینکه سرویس جامع و کاملی ارائه خواهیم داد که شبیه به سرویس بانک‌های دیگر نباشد افزود: مردم ما به شدت پذیرای خدمات بانکداری الکترونیک هستند و بانک کارآفرین به عنوان یکی از بانک‌های مورد اعتماد مردم سعی دارد در سال ۹۲ خدمات جامعی در حوزه بانکداری الکترونیک و بانکداری موبایلی ارائه کند.

وی در ادامه تاکید کرد یکی از اهداف بانک کارآفرین در سال ۹۲ ارائه بانکداری خصوصی به شکلی متفاوت از آنچه تاکنون در کشور اجرا شده است.

وی در این باره تصریح کرد: راه‌اندازی سامانه احراز هویت چندعامله، انتقال سه‌وجهی در شبکه شتاب، ارائه خدمات بن‌کارت، انتقال وجه بین بانکی (پایا) در اینترنت بانک، عضویت و ارتباط با شبکه شاپرک از اقدامات دیگر بانک کارآفرین در سال ۹۱ بوده است.

وی اقدام دیگر را راه‌اندازی سیستم رتبه‌بندی مشتریان در بانک کارآفرین عنوان کرد و گفت: تمامی مشتریان اعم از حقیقی و حقوقی براساس این سیستم رتبه‌بندی می‌شوند و مشتریانی که به ازای تسهیلات دریافتی و وثیقه‌های نقدی در اختیار بانک قرار می‌دهند، از این امر مستثنی هستند.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=6401
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. تلاونگ گفت:

    همه کاراشون کپی از بانک های دیگر است حالا چه خدمت نویی عزیز من

  2. تلاونگ گفت:

    موضوع اینه که آقای کاظمی فقط خوب حرف می زنه

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

کارآفرین خدمات بانکی را استاندارد می کند
کارآفرین خدمات بانکی را استاندارد می کند
کارآفرین خدمات بانکی را استاندارد می کند
کارآفرین خدمات بانکی را استاندارد می کند
کارآفرین خدمات بانکی را استاندارد می کند
کارآفرین خدمات بانکی را استاندارد می کند