معاون فنی بیمه های اشخاص بیمه دانا، استقرار مدل تعالی سازمانی را روش مناسبی برای ارتقای کیفیت خدمات و رضایت بیشتر بیمه گذاران به ویژه در حوزه درمان دانست.
معاون فنی بیمه های اشخاص بیمه دانا، استقرار مدل تعالی سازمانی را روش مناسبی برای ارتقای کیفیت خدمات و رضایت بیشتر بیمه گذاران به ویژه در حوزه درمان دانست.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول(poolpress.ir)، دکتر سید داود حسینی طی سخنانی در همایش مدیران ستادی و اجرایی این شرکت، با ارائه گزارشی از وضعیت صنعت بیمه، رویکرد سنتی در خدمت رسانی به بیمه گذاران را مناسب شرایط رقابت کنونی ندانست و خواستار ارتقای مدل کیفی خدمت رسانی به مشتریان شد.
وی بازبینی در نرخ حق بیمه های درمان، افزایش فعالیت ها در حوزه بیمه های زندگی، تسریع در پرداخت خسارت و افزایش سطح اختیارات شعب را مورد تأکید قرار داد و با اشاره به شعار تکریم، تسریع و تجمیع امسال بیمه دانا، اقدامات این معاونت در جهت اجرایی شدن این شعار را تشریح کرد.
دکتر حسینی توسعه بیمه های زندگی را یک ضرورت توصیف کرد و افزود: تبلیغات و فرهنگ سازی، استفاده از تجارب نمایندگان برتر، ارائه راهکارهای قانونی برای افزایش حمایت مالی از نمایندگان فعال در این حوزه ،از جمله مهمترین اقدامات و راهکارهای لازم برای توسعه بیمه های زندگی محسوب می شود.
معاون فنی بیمه های اشخاص ، نصب کیوسک صدور معرفی نامه در برخی بیمارستان ها را یک اقدام مناسب برای ارائه خدمت به بیمه شدگان عنوان کرد و با اشاره به رضایتمندی مشتریان شرکت از این اقدام،تسهیل و تسریع در امور بیمه شدگان را از اولویت های شرکت بیمه دانا دانست و در پایان خواستار افزایش تلاش ها برای تجمیع پرتفوی قراردادهای موجود شد و اضافه کرد: در این خصوص لازم است با معاونت های اموال و بازاریابی هماهنگی های لازم و تعامل مناسب صورت پذیرد .
انتهای پیام