در گروه بانک‌ها امروز در نماد بانکی ها که استارت مثبت بودن از آنها آغاز گردید وبصادر با ۳۳ میلیون سهم بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص داد.

شاخص کل با ۲۴۸ واحد کاهش بر روی عدد ۶۴۱۶۸ واحد آرام گرفت، به این ترتیب تعداد ۴۰۲ میلیون سهام به ارزش معاملات ۱۰۴ میلیارد تومان در بازار بورس و تعداد ۲۱۰ میلیون سهام به ارزش ۱۰۴ میلیارد تومان در بازار فرابورس مورد معامله قرار گرفت که باعث شد شاخص فرابورس با ۳.۸ واحد کاهش عدد ۷۲۳ را نشان دهد. شاخص قیمت نیز با ۱۰۶ واحد کاهش عدد ۲۷۴۵۲ را نشان داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول(poolpress.ir)، امروز بازار با توجه به افزایش خرید ها در دقایق پایانی روز معاملاتی گذشته شروعی مثبت ولی کم فروغ داشت به رغم مصاحبه های بی شماری که این روزها مدیران در رسانه های مختلف عنوان می نمایند و توصیه به خرید با توجه به جذاب بودن قیمت برخی از سهام ها می نمایند ولی کماکان عطش پول در بازار بیداد می کند به طوریکه اگر معاملات پتروشیمی مبین (آن هم به دلیل محدودیت در عرضه) و بلوک گروه صنعتی پاکشو را از حجم ریالی بازار بر داریم حجم معاملات چیزی برای گفتن نخواهد داشت . این روزها آن چه سهامدار حقیقی را به سوی انجام معاملات ترغیب می نماید فقط و فقط بحث تکنیکال و کسب بازدهی هر چند ناچیز است .در پایان نیز باز شاخص ۰.۳۸ درصد افت را به رخ کشید و تنها مبین و بانک ملت تأثیر مثبت در شاخص داشتند. بسیاری از نمادها به قیمت­ها­ی پیش از عید رسیده­ اند و به نظر دیگر توجیهی برای فروش ندارند.

در گروه رایانه در نماد رانفور با توجه به شایعاتی در خصوص تعدیل مثبت و افزایش سرمایه همچنان در صدر توجهات قرار گرفته است . ایران ارقام نیز پس از ۱۰ روز توقف با اعلام پیش بینی دوره مالی خود با نوسان مثبت ۱۰درصدو با حجم معاملات اندک به استقبال صف فروش رفت .

در گروه انبوه سازی ثشاهد با ۳.۷ میلیون سهم بیشترین حجم معاملات را با ۳ریال افزایش قیمت داشت. در این نماد حدود ۶۱% خریداران را حقیقی ­ها تشکیل دادند.

گروه سایر واسطه­ گری های کماکان نماد ولساپا جذاب ترین آنها به شمار می رود که این روزها با توجه به تغییر نرخ های سود توسط بانک مرکزی ، باردیگر مورد توجه حقوقی ها قرار گرفته است هر چند که ۷۲ درصد از خریداران امروز را حقیقی ها تشکیل داده و تفاوت قیمت ۲۸+ ریال را شاهد بودیم .

در گروه فلزات اساسی در نماد هرمز کماکان فولاد مبارکه از سهم مذکور حمایت می نماید بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص داد و با معاملات ۲۷میلیون سهم ۲ ریال افزایش قیمت داشت.

به گزارش کارگزاری بانک ملی، در گروه بانکها امروز در نماد بانکی ها که استارت مثبت بودن از آنها آغاز گردید وبصادر با ۳۳ میلیون سهم بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص داد.

گروه خودرو نیز از بازار عقب نماند و با افزایش تقاضادر برخی نمادها از جمله خپارس خزامیاخساپا و خودرو مواجه گردید. در نماد خپارس امروز ۲۳ میلیون سهم مورد معامله قرار گرفت که بیشترین میزان از لحاظ حجم را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=61677
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

بانک صادرات استارت مثبت بورس شد
بانک صادرات استارت مثبت بورس شد
بانک صادرات استارت مثبت بورس شد
بانک صادرات استارت مثبت بورس شد
بانک صادرات استارت مثبت بورس شد
بانک صادرات استارت مثبت بورس شد
بانک صادرات استارت مثبت بورس شد