با نصب و راه اندازی ۳۰۰ دستگاه خودپرداز فعال، ۲ هزار دستگاه پین پد، صدور ۳ میلیون کارت الکترونیکی و تخصیص ۵۰ هزار دستگاه توکن در سالجاری درآمد این بانک ۲۰ درصد افزایش می یابد.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: با نصب و راه اندازی ۳۰۰ دستگاه خودپرداز فعال، ۲ هزار دستگاه پین پد، صدور ۳ میلیون کارت الکترونیکی و تخصیص ۵۰ هزار دستگاه توکن در سالجاری درآمد این بانک ۲۰ درصد افزایش می یابد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار پول(poolpress.ir)، مرتضی شهیدزاده، افزایش کارایی در عرضه خدمات بانکی، بهبود شاخص های مالی و اعتباری بانک، ارتقای جایگاه بانک در بین اتحادیه ها، سازمان های منطقه ای، مجامع بین المللی و سیستم بانکی کشور و افزایش سرمایه بانک به منظور افزایش قدرت تسهیلات دهی به بخش کشاورزی را از دیگر برنامه های آتی این بانک عنوان کرد.

وی حمایت از طرح های مکانیزاسیون کشاورزی، آب و خاک، محصولات زراعی و باغی، تولیدات دام و طیور، صنایع تبدیلی و تکمیلی و تولید آبزیان را سیاست بانک در بخش اعتبارات و هدایت سرمایه گذاری ذکر کرد و اظهار داشت: پیگیری لازم در رابطه با تعیین تکلیف طرح های راکد و موعد گذشته تمدید نشده و همچنین کنترل و نظارت بر مصرف تسهیلات سرمایه در گردش با توجه به امکان جدید ایجاد شده در سیستم مکانیزه نظارت بر شعب در رابطه با ثبت اطلاعات سرمایه در گردش از محل صندوق توسعه ملی مورد انتظار است.

شهیدزاده درباره رفع تحریم ها و استقرار نظام اقتصادی جدید، گفت: به منظور افزایش سودآوری و توجیه خدمات برای مشتریان بزرگ، بایستی در استان های دارای پتانسیل، توسعه شعب ارزی انجام شود.

مدیرعامل بانک کشاورزی، بهبود انضباط مالی را برای کاهش استقراض از سیستم بانکی به خصوص کاهش اضافه برداشت از بانک مرکزی الزامی دانست و تصریح کرد: اصلاح ساختار سرمایه بانک و رساندن آن به حداقل نسبت مورد نظر کمیته بال، بهبود نسبت های مالی نظیر خوداتکایی و ریسک اعتباری و ارتقای جایگاه بانک در سیستم بانکی از جمله اثرات بهبود انضباط مالی است.

وی تاکید کرد: درنظر داریم، حداقل ۴۰ درصد از مانده املاک تملیکی را تا پایان سال۹۴ تعیین تکلیف کنیم.

وی به تبیین نقش بانک کشاورزی در اقتصاد کشور پرداخت و ایجاد ارزش افزوده، اشتغالزایی و حفظ منابع پایه را از نقش های اقتصادی این بانک برشمرد.

شهیدزاده، همچنین توجه به معیشت و آینده اقتصادی کودکان و جوانان، زنان، روستاییان و کشاورزان و فارغ التحصیلان رشته های کشاورزی را مسئولیت اجتماعی بانک کشاورزی دانست و گفت: توسعه تمام زیر بخش های کشاورزی مهم ترین نقش ذاتی بانک کشاورزی است.

وی با بیان نقش های چند وجهی رؤسای شعب، تأثیرگذاری آنان بر موفقیت کل مجموعه را انکارناپذیر توصیف کرد و افزود: تحقیقات نشان می دهد رؤسای شعب بانک ها در کیفیت اجرایی کل بانک بیشترین نقش را داشته اند و مدیریت سرمایه انسانی شعب و مهم تر از همه مدیریت ارتباط با مشتریان از نقش های کلیدی رؤسای شعب در حوزه مدیریتی است.

شهید زاده نقش رؤسای شعب در تسهیل دسترسی بخش کشاورزی به منابع این بخش را بسیارسرنوشت ساز و حساس دانست و گفت: رؤسای شعب امکان اثربخشی بانک کشاورزی را فراهم می کنند.

وی برگزاری فراخوان های شغلی برای زمینه سازی تحقق نظام شایسته گزینی در بانک کشاورزی را از جمله اهداف مدیریت جدید برشمرد و افزود: در مدیریت جدید این بانک نظام انگیزشی یکپارچه مبتنی بر عملکرد، سابقه و تجربه طراحی و ابلاغ شده که نویدبخش عدالت محوری در این خصوص خواهد بود.

وی استقرار سودآوری پایدار در بانک با ارائه ترکیب مناسبی از تسهیلات مضاربه و سپرده های قرض الحسنه و جاری و توجه به کنترل هزینه ها را خواستار شد و گفت: انتظار می رود رؤسای شعب با شناسایی و کنترل عوامل مخاطره آفرین، رصد دایمی متغیرهای بحران زا و شناخت رقبا اقدام به مدیریت پایدار ریسک اعتباری کنند.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=61338
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

افزایش ۲۰ درصدی درآمد بانک کشاورزی در سالجاری
افزایش ۲۰ درصدی درآمد بانک کشاورزی در سالجاری
افزایش ۲۰ درصدی درآمد بانک کشاورزی در سالجاری
افزایش ۲۰ درصدی درآمد بانک کشاورزی در سالجاری
افزایش ۲۰ درصدی درآمد بانک کشاورزی در سالجاری
افزایش ۲۰ درصدی درآمد بانک کشاورزی در سالجاری
افزایش ۲۰ درصدی درآمد بانک کشاورزی در سالجاری