با استقرار هیاتی از سازمان بازرسی کل کشور در بیمه مرکزی، سازمان امور مالیاتی کشور و وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران به شکایات مردم رسیدگی می شود.
با استقرار هیاتی از سازمان بازرسی کل کشور در بیمه مرکزی، سازمان امور مالیاتی کشور و وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران به شکایات مردم رسیدگی می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار پول(poolpress.ir)، هیأت بازرسی امور بیمه (گروه بازرسی امور بیمه) از تاریخ ۲۲ فروردین لغایت ۱۰ شهریور ۹۴ در بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران مستقر است.
چنانچه کارکنان و شهروندان محترم در خصوص عملکرد و اقدامات این دستگاه اجرایی شکایت یا اعلاماتی دارند میتوانند به هیأت بازرسی مستقر مراجعه و یا با شماره تلفن گویای ۱۳۶ و یا با شماره تلفن ۸۸۹۵۱۰۵۴ یا ۲۶۲۱۴۹۰۴ تماس حاصل فرمایند.
همچنین هیأت بازرسی این سازمان در امور مالیاتی از ابتدای اردیبهشت تا ۳ مرداد ۹۴ در سازمان امور مالیاتی کشور مستقر بوده و چنانچه کارکنان و شهروندان محترم در خصوص عملکرد و اقدامات این دستگاه اجرایی شکایت یا اعلاماتی دارند میتوانند به هیأت بازرسی مستقر مراجعه و یا با شماره تلفن گویای ۱۳۶ و یا با شماره تلفن ۳۳۹۶۷۳۸۰ تماس حاصل فرمایند.
از سوی دیگر هیأت بازرسی امور خارجه، واحدهای تابع مجلس و ریاستجمهوری (گروه بازرسی خارجه و بینالملل) از تاریخ ۲۲ فروردین سال جاری در وزارت امور خارجه مستقر است و چنانچه کارکنان و شهروندان محترم در خصوص عملکرد و اقدامات این دستگاه اجرایی شکایت یا اعلاماتی دارند میتوانند به هیأت بازرسی مستقر مراجعه و یا با شماره تلفن گویای ۱۳۶ تماس حاصل فرمایند.
لازم به ذکر است سامانه رسیدگی به شکایات سازمان بازرسی کل کشور به نشانی اینترنتی http://shekayat.bazresi.ir آماده دریافت شکایات و اعلامات شهروندان محترم در این زمینه است.
انتهای پیام