همدلی و همزبانی سر لوحه فعا لیت های بیمه آسیا درتحقق اهداف استراتژیک بیمه آسیا در سال ۱۳۹۴ است.
همدلی و همزبانی سر لوحه فعا لیت های بیمه آسیا درتحقق اهداف استراتژیک بیمه آسیا در سال ۱۳۹۴ است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار پول(poolpress.ir)، ابراهیم کاردگر ،نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا در ویژه برنامه دید و بازدید نوروزی با کارکنان و نمایندگان، با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری ،گفت:مهم ترین استراتژی بیمه آسیا در سال ۱۳۹۴ «تمرکز بر فروش بیمه های خرد» است و امیدواریم با همدلی و همزبانی تمامی کارکنان بیمه آسیا به جایگاه بالاتر و شایسته بیمه آسیا در صنعت بیمه کشور دست پیدا کنیم.
مدیر عامل بیمه آسیا با اعلام رشد ۳۲ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه آسیا در سال ۱۳۹۳ به نسبت سال قبل بیان داشت: تولید حق بیمه در رشته های شخص ثالث و سرنشین و درمان گروهی سال۱۳۹۳ به ترتیب رشد ۳۲ و ۷۶ درصدی را نشان می دهد.
نایب رئیس هیأت مدیره بیمه آسیا با اشاره به کاهش ۵ درصدی نسبت خسارت بیمه آسیا در سال ۱۳۹۳، اظهار داشت: کاهش نسبت خسارت بیمه های شخص ثالث و سرنشین و درمان گروهی در سال ۱۳۹۳ به ترتیب ۱۴ و ۳ درصدبوده است..
دکتر کاردگر سهم رشته های شخص ثالث و سر نشین و درمان گروهی از کل پورتفوی بیمه آسیا را ۶۷ درصد و سهم این دو رشته در خسارت پرداختی را ۷۰ درصد اعلام کرد و افزود: استراتژی بیمه آسیا در سال ۱۳۹۴ تمرکز بر فروش بیمه نامه های خرد به خصوص در رشته های آتش سوزی، بـاربـری، بـدنه اتـومبـیل، مهنـدسـی، عمر و حوادث، عمر و پس انداز و مسئولیت خواهد بود.
مدیر عامل بیمه آسیا اقتصاد خرد را پایه و اساس اقتصاد کلان عنوان کرد و گفت: با حل مشکلات و مسائل ریز ، مسائل کلان نیز حل خواهد شد.
نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیا با تاکید بر اینکه تداوم نظارت و کنترل و وصول مطالبات از دیگر استراتژی های بیمه آسیا در سال جدیداست ،گفت : نظارت و کنترل در بیمه آسیا و در دو حوزه صدور و پرداخت خسارت بیش از پیش و با قدرت و توان بیشتر ادامه خواهد یافت.
انتهای پیام