دبیر ستاد ترویج مصرف تخم مرغ گفت: هر محصولی که به بورس وارد میشود باید صاحب شرکت، برند و نظام عرضهای مدرن باشد و بدون این عوامل عرضه تخم مرغ در بورس موفق نمیشود.
دبیر ستاد ترویج مصرف تخم مرغ گفت: هر محصولی که به بورس وارد میشود باید صاحب شرکت، برند و نظام عرضهای مدرن باشد و بدون این عوامل عرضه تخم مرغ در بورس موفق نمیشود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار پول (poolpress.ir)، سید فرزاد طلاکش دبیر ستاد ترویج مصرف تخم مرغ در گفتوگو با فارس در مورد اینکه چرا سال گذشته علیرغم عرضه چند باره تخم مرغ، این محصول در بورس خریداری نداشت، گفت: هر محصولی که به بورس وارد میشود باید صاحب شرکت، برند و نظام عرضهای مدرن باشد.
وی افزود: با سیستم عرضه سنتی و بنکداری هیچ محصولی در بورس توفیق نخواهد یافت زیرا موفقیت در بورس بستگی به رقابت شرکتهای مختلف با هم دارد.
دبیر ستاد ترویج مصرف تخم مرغ اظهار داشت: مانند همه دنیا تخم مرغ باید از نظام سنتی و ترهباری خارج شود و شناسنامهدار شده و تحت برند قرار گیرد.
وی افزود: با این شرایط ورود تخم مرغ به بورس موفق نخواهد بود.
طلاکش اظهار داشت: در کشور حدود ۹۰ شرکت بستهبندی مجوز دار از سازمان دامپزشکی وجود دارد که تحت برند میتوانند تخممرغ را آمادهسازی و بستهبندی و به طریق بهداشتی عرضه کنند.
انتهای پیام