مدیرکل پاسخگویی به شکایات استانداری تهران درخواست وام را مهمترین مطالبه شهروندان تهرانی عنوان کرد و گفت: درخواستها حداکثر تا ۷۲ ساعت پاسخ داده میشود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پول پرس به نقل از ایسنا، محمد فیضی درباره عملکرد سامانه “سامد” (سامانه ارتباط مردم و دولت) گفت: از زمانی که مدت فعالیت این سامانه دو برابر شده و تعداد خطوط تلفن آن افزایش یافته، و روزانه به حدود ۱۵۰۰ تلفن پاسخ داده میشود.
وی افزود: در سال گذشته این سامانه به ۱۷۴ هزار تلفن پاسخ داده بود واین حجم از پاسخگویی از طریق سامانه نه تنها به کاهش هزینه شهروندان تهرانی منجر شده بلکه میزان تردد درون شهری را کاهش داده است.
مدیرکل پاسخگویی به شکایات استانداری با بیان اینکه شماره ۱۱۱ “سامد” تهران پل ارتباطی بین شهروندان پایتخت با دولت است، اضافه کرد: افرادی که پیشنهادات، شکایات و مسائل و درخوستهای خود را از طریق این سامانه با دولت در میان میگذارند حداکثر طی ۷۲ ساعت میتوانند پاسخ خود را دریافت کنند.
به گفته فیضی، درخواست وام عمدهترین درخواست شهروندان تهرانی است و مواردی نیز در حوزه درمان است که با توجه به اعتباری که نهاد ریاست جمهوری در اختیار وزارت بهداشت و استانداری قرار داده، فردی نیست که در سیستم دولتی با مشکل درمان مواجه باشد.
وی تاکید کرد: هر شهروندی که به استانداری مراجعه کند حتی اگر تحت پوشش هیچ نوع بیمهای نیز نباشد، بیمه و کارت درمان برای افراد صادر میکنیم و به هر میزانی که برای جراحی نیاز باشد در مراکز دولتی انجام میشود.
انتهای پیام