آیا بهتر نبود به مشترکانی که روزانه از حجم بالای تراکنشهای بانکی خود توسط همین پیامک ها مطلع می شوند، از قبل اطلاع داده می شد که در جریان این اختلال قرار بگیرند تا دچار سردرگمی ناگهانی نشده و یا بانک ها در جریان قرار می گرفتند تا بتوانند پاسخ قانع کننده ای به مشتریان خود بدهند؟
اخبارپول – الهام حدادی: از صبح یکشنبه شروع شد؛ اختلال در ارسال پیامکهای بانکی به مشتریان بانکها اعم از خصوصی و دولتی.
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول(poolpress.ir)، مشتریان بانک هایی که از قضا مشترک همراه اول نیز هستند پس از سالها جا افتادن سیستم بانکداری الکترونیکی و ارتباط مستمر با بانکها از طریق تلفن همراهشان به این روند عادت کرده بودند،ناگهان دچار نوعی سردرگمی شدند چرا که نه پیامک واریزهایشان به دستشان می رسید و نه هیچ پیامک دیگری مبنی بر انجام عملیات بانکی . این در حالی بود که سایر مشتریان که از خطوط دیگر موبایل برخوردار بودند، طبق معمول پیامک بانک ها را دریافت میکردند.
این اختلال باعث شد تا مشتریان به سمت بانکها سرازیر شده و یا با به صدا درآوردن مداوم زنگ تلفن بانکهای خود، علت را جویا شوند و صد البته عده ای بانک هارا مقصر اصلی این مشکل می دانستند.
اما در این میان پاسخی که از بانک ها دریافت می شد مشترک بود؛ بانک هیچ اطلاعی در این زمینه ندارد و مشکل از سیستم تلفنی همراه است.
اما همراه اول تاکنون و با گذشت بیش از ۷۲ ساعت از وجود این اختلال هنوز پاسخ روشنی به مشترکین خود نداده است. اپراتورهای پاسخگو در سیستم همراه اول یا اظهار بی اطلاعی کرده و مشتریان را به سمت بانک مربوطه هدایت می کنند و یا اعلام می دارند که به علت ارتقای سیستم این مشکل پدید آمده و به زودی مرتفع خواهد شد.
اما چیزی که معلوم نیست ، این نکته است که این” به زودی “چه زمانی خواهد بود و این که آیا بهتر نبود به مشترکانی که روزانه از حجم بالای تراکنشهای بانکی خود توسط همین پیامک ها مطلع می شوند، از قبل اطلاع داده می شد که در جریان این اختلال قرار بگیرند تا دچار سردرگمی ناگهانی نشده و یا بانک ها در جریان قرار می گرفتند تا بتوانند پاسخ قانع کننده ای به مشتریان خود بدهند؟
انتهای پیام
خداروشکر یک سایت حاضر درباره اش بنویسه
یک هفته است دچار مشکلیم اما هیچ کس حرفی نمی زنه