در ادامه رشد کاربران خدمات بانکداری الکترونیکی بانک اقتصادنوین تعداد استفاده کنندگان ۴ خدمت الکترونیکی این بانک در پایان فروردین ماه نسبت به مدت مشابه سال ۹۰ از ۲۲ درصد گذشت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پول پرس، تعداد کاربران خدمات تلفن بانک، اینترنت بانک، پیام کوتاه بانکی و موبایل بانک اقتصادنوین در پایان فروردین ماه از مرز ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر گذشت که نسبت به یک میلیون و ۹۰۰ هزار کاربر مدت مشابه سال قبل بیش از ۲۰ درصد رشد نشان می‌دهد.

علاوه بر این تعداد خودپردازهای فعال بانک اقتصادنوین در پایان این ماه گذشته به ۸۲۶ دستگاه رسید که با توجه به تعداد شعب این بانک، بخش عمده‌ای از این دستگاه‌ها در خارج از شعب بانک اقتصادنوین مستقر است و خدمات متنوعی به دارندگان کارت‌ها شبکه شتاب ارایه می‌کند.

در حال حاضر ۲۶۶ شعبه فعال بانک اقتصادنوین در سراسر کشور خدمات نخستین بانک خصوصی کشور را به هموطنان عزیز ارایه می کنند.

بانک اقتصادنوین به منظور کاهش لزوم مراجعه مشتریان به شعب، توسعه خدمات بانکداری الکترونیکی را در دستور کار قرار داده به طوری که مشتریان این بانک می‌توانند با بهره‌مندی از این خدمات در تمام ساعات شبانه روز نیازهای بانکی خود را بدون مراجعه به شعب این بانک تامین کنند.

علاقه‌مندان به استفاده از خدمات الکترونیکی بانک اقتصادنوین می‌توانند با مراجعه به یکی از شعب این بانک در سراسر کشور نسبت به دریافت این خدمات اقدام کنند ضمن اینکه کارشناسان مرکز ۲۴ ساعته ارتباط نوین نیز در تمام ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات کاربران و هموطنان در این باره هستند.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=5320
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

افزایش کاربران خدمات الکترونیک اقتصادنوین
افزایش کاربران خدمات الکترونیک اقتصادنوین
افزایش کاربران خدمات الکترونیک اقتصادنوین
افزایش کاربران خدمات الکترونیک اقتصادنوین
افزایش کاربران خدمات الکترونیک اقتصادنوین
افزایش کاربران خدمات الکترونیک اقتصادنوین