خودپردازهای بانک صادرات ایران در خلال فروردین ماه سال ۹۲ مبلغ ۱۰۵ هزار میلیارد ریال را به هموطنان پرداخت نموده که این رقم بیانگر رشد ۶۵ درصدی مبلغ تراکنش‌های مالی نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال قبل می‌باشد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پول پرس به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک به منظور بهره مندی و دسترسی بیشتر مشتریان با هدف تکریم و تامین رضایت آنان و همچنین صرفه جویی در وقت و هزینه هموطنان توسعه شبکه دستگاه‌های خودپرداز را دردستورکار قرار داده و براین اساس تا پایان فروردین ماه سال جاری، ۳ هزار و ۹۰۳ دستگاه خودپرداز ثابت و سیار را در سراسر کشور نصب نموده که این تعداد دستگاه به صورت میانگین در روز بیش از ۲ میلیون تراکنش را با موفقیت انجام داده‌اند.
عملکرد این دستگاه نشان می دهد که در فروردین‌ماه سال۹۲ بیش از ۱۰۵ هزار میلیارد پرداختی به هموطنان صورت گرفته در حالی که در مقطع زمانی مشابه در سال ۹۱ رقم پرداختی حدود ۶۳ هزار میلیارد ریال بوده که این رقم بیانگر رشد ۶۵ درصدی مبلغ تراکنش‌های مالی نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال قبل می‌باشد.
ابزارهای پرداخت این بانک هر ماه به طور میانگین حدود ۷۴ میلیون تراکنش شتابی موفق انجام می‌دهند و ازاین لحاظ در بین شبکه بانکی کشور در رتبه برتر قرار دارد.
شایان ذکراست بانک صادرات ایران با بیش از ۴۸ میلیون حساب الکترونیکی، صدور حدود ۳۳ میلیون کارت الکترونیکی و نصب ۳۸۰ هزار دستگاه پایانه فروش نقش موثری در ترویج بانکداری الکترونیکی و کاهش هزینه‌ها و افزایش رفاه هموطنان داشته است.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=5296
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

افزایش کارآیی خودپردازهای بانک صادرات
افزایش کارآیی خودپردازهای بانک صادرات
افزایش کارآیی خودپردازهای بانک صادرات
افزایش کارآیی خودپردازهای بانک صادرات
افزایش کارآیی خودپردازهای بانک صادرات
افزایش کارآیی خودپردازهای بانک صادرات