زدا:این سازمان با حفظ جریان و پویایی خود، اصلاحات را نیز انجام داده و در مسیر ارتقای خدمترسانی حرکت میکند.
معاون فنی ودرآمد سازمان تأمین اجتماعی، توفیقات و دستاوردهای سازمان تأمین اجتماعی در بخش بیمهای در سال جاری را تشریح کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول(poolpress.ir)، محمد حسن زدا در همایش مدیران سازمان تأمین اجتماعی گفت: این سازمان با حفظ جریان و پویایی خود، اصلاحات را نیز انجام داده و در مسیر ارتقای خدمترسانی حرکت میکند.
وی افزود: ۶۵ درصد منابع حق بیمه سازمان تأمین اجتماعی از طریق وصول پرداخت حق بیمه بدست میآید.
وی ادامه داد: با حاکمیت رویکرد تخصصی در سازمان تأمین اجتماعی شاهد تحقق برنامههای پیشبینیشده در سازمان هستیم.
وی دریافت لیست اینترنتی بیمههای اختیاری، حرف ومشاغل آزاد، ابلاغ الکترونیکی، افزایش تعرفههای اروتز و پروتز بیمهشدگان بعضاً تا۳۰۰ درصد، ایجاد شعبه ملی، برونسپاری فعالیتهای غیرحاکمیتی و اصلاح ماده پنج قانون بیمههای کارگران ساختمانی را از موفقیتهای حوزه فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی برشمرد.
زدا افزود: امکان دریافت و رسیدگی به اعتراضات سوابق بیمهشدگان بهصورت اینترنتی، پرونده الکترونیک، پرداختهای متمرکز و حل و فصل مشکل کارگران نی بر کشت وصنعت کارون از دیگر برنامههای عملیاتی سازمان تأمین اجتماعی در سال جاری است.
معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی ادامه داد: ماده ۱۰ قانون نوسازی صنایع، اصلاح آییننامه مشاغل سخت وزیانآور، قانون تعیین تکلیف افرادی که ۱۰سال یا کمتر حق بیمه پرداخت کردهاند، ایجاد تسهیلات بیمهای قراردادهای پژوهشی، تصویب بیمه ایرانیان خارج از کشور از اقدامات انجام شده سازمان تأمین اجتماعی است.
زدا افزود: موافقنامه مشترک سازمان تأمین اجتماعی با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزههای مشترک از دستاوردهای مورد توجه این سازمان برای ارتقای خدمات به بیمه شدگان وکارگران است.
وی همچنین بر توانمندسازی کارکنان، اهتمام در راستای تحقق ارقام بودجه، کاهش پرداختهای من غیر حق، برقراری تعاملات سازنده با شرکای اجتماعی و ایجاد ارتباط با مراکز تصمیمگیر وسیاستگذار تأکید کرد.
انتهای پیام