با افتتاح شعبه سردار جنگل در استان گیلان، تعداد شعب بیمه سرمد به ۹ شعبه افزایش یافت.
با افتتاح شعبه سردار جنگل در استان گیلان، تعداد شعب بیمه سرمد به ۹ شعبه افزایش یافت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول(poolpress.ir)، مدیر عامل این شرکت، روز چهارشنبه ۱۹ آذرماه سال جاری در مراسمی که به همین مناسبت برگزار شده بود، با ابراز خرسندی از سهولت دسترسی به خدمات بیمه ای گفت: به واسطه این موضوع، فرهنگ بیمه و استفاده از خدمات بیمه ای نیز توسعه خواهد یافت.
هادی با اشاره به اینکه، افزایش شعب و نمایندگی ها، اقدامی مشتری مدارانه است، گفت: هر سازمان جدیدی در پی رفع نیازهای اعضای جامعه آن به وجود می آید و به همین دلیل ما نیز به عنوان یک عضو جدید در صنعت بیمه، باید به فکر پرکردن خلاءهای بیمه ای مورد نیاز مردم باشیم.
وی ادامه داد: از میان برداشتن خلاءهای موجود، منجر به افزایش تعداد مشتریان و بهره مندی ذینفعان شرکت به لطف احترامی، که برای مشتری قائل می شویم، خواهد شد.
مدیر عامل بیمه سرمد هدف از تأسیس بیمه سرمد توسط سهامداران این شرکت را دسترسی به جامعه بزرگی از مشتریان و پاسخگویی به نیازهای بیمه ای آنان دانست و تصریح کرد: ما می توانیم با استفاده از رشته ها و محصولات بیمه ای موجود، موارد بیمه ای قابل توجهی را تحت پوشش قرار دهیم و با دریافت مستمر بازخورد نظرات بیمه گذاران و بیمه شدگان، پوشش های بیمه ای و خدمات خود را توسعه و بهبود ببخشیم.
هادی ادامه داد: به عنوان مثال بسیاری از افراد که از بانک ها وام می گیرند و در حین پرداخت اقساط به هر دلیلی فوت می کنند، پرداخت اقساط باقی مانده تسهیلات دریافتی شان، باعث گرفتاری بازماندگان و ضامنین و حتی بروز مشکلات خانوادگی و اجتماعی می شود، در حالیکه اگر وام گیرنده از مزایای بیمه عمر مربوط به تسهیلات باخبر باشد، از روی میل و اختیار تسهیلات خود را تحت پوشش بیمه قرار می دهد و این خدمت موجب وفاداری و رضایت او و اطرافیانش نسبت به بیمه خواهد شد.
مدیر عامل بیمه سرمد در پایان با بیان اینکه تلاش ما در بازار در راستای توجه به نیازهای مشتریان است، اظهار داشت: در صنعت بیمه حرفه ای خواهیم بود و کوشش خواهیم کرد با استفاده از توسعه شبکه فروش در استان ها به معرفی محصولات خود بپردازیم.
در این مراسم همچنین رئیس شعبه گیلان به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: یکی از اصول بنیادینی که در صنعت بیمه مد نظر قرار می گیرد اصل مشتری مداری است که به عنوان یک پل ارتباطی میان شرکت بیمه و مشتری قرار می گیرد.
نصریان ادامه داد: شرکت های بیمه با شعار همیشه حق با مشتری است، موفق به کسب اعتماد در بین مشتریان خود خواهند شد و این مسئله باعث می شود کلیه بیمه گران در راستای ارتقای خدمات از جمله تسریع در پاسخگویی به مسائل بیمه ای مطروحه توسط مشتریان، دریافت بیمه نامه در کمترین زمان ممکن و مهم تر از همه سهولت در پرداخت خسارت احتمالی اقدام نمایند که بیمه سرمد نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.
وی افزود: بیمه سرمد با مدنظر قرار دادن موارد فوق و با ایجاد زیرساخت های مدون در میان شرکتهای بیمه ای سرآمد خواهد بود. همینطور که تاکنون موفق به کسب رکوردهای چشمگیری همچون کسب بالاترین میزان فروش در سال اول فعالیت میان تمام بیمه گران خصوصی با بهره گیری از پیشرفته ترین زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری بوده است.
نصریان با بیان اینکه بیمه سرمد با رعایت کامل منشور اخلاق حرفه ای، پایبندی به مقررات و تعهدات، عدالت و انصاف، حفظ کرامت انسانی و رعایت حقوق اجتماعی آماده پاسخگویی به نیازهای مشتریان خواهد بود، خاطرنشان کرد: دغدغه های جبران حوادث ناشی از کار، ایمنی اموال در برابر حوادث طبیعی، تأمین هزینه های درمان، تأمین مخارج آینده خانواده، دغدغه ورشکستگی در سرمایه گذاری های اقتصادی از مسائلی است که با حضور شرکت های بیمه گر از میان خواهد رفت.
انتهای پیام