مدیر عامل بانک سپه با اشاره به اینکه منابع بانک با اولویت سرمایه در گردش واحدهای تولیدی در اختیار مناطق قرار می گیرد تصریح کرد: ما هیچ گاه سیاست اعطای تسهیلات را متوقف نکرده ایم، و نسبت مصارف به منابع در استان ها، نسبت معقولی است.

مدیرعامل بانک سپه گفت: این ذهنیت و تلقی در دولت وجود دارد که بانک سپه در کنار دولت است و در هر ماموریت دشوار و پیچیده که لازم است در کنار آن خواهد بود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار پول (poolpress.ir)، سیدکامل تقوی نژاد در دیدار با استاندار همدان با بیان اینکه بانک سپه در طرح های کلان و استراتژیک کشور نقش عمده ای ایفا می کند اظهار داشت: بانک سپه در توسعه بخش نفت و پتروشیمی و سرمایه گذاری در بخش های نیروگاهی و تولید فولاد فعالیتهای خوبی انجام داده و ادامه می دهد.
وی در این مراسم با اشاره به اینکه افتخار بانک سپه این است که با نیروهای مسلح یک مراوده طولانی دارد اما فعالیت های ما فقط محدود و محصور به نیروهای مسلح نیست افزود: بانک سپه فعالیت ها و خدمات متنوع و متفاوتی در بخشهای صنعت و کشاورزی انجام می دهد و مسئولین ارشد اقتصادی کشور نیز به این موضوع واقف هستند.
تقوی نژاد با بیان اینکه بانک سپه امسال آغاز نودسالگی خود راجشن گرفته و فقط به بحث قدمت و نخستین بودن افتخار نمی کند گرچه همه اینها یک ویژگی است گفت: ما اعتقاد داریم که باید فعالیت های متنوع، کارهای نو و محصولات جدید داشته باشیم و خود را با شرایط اقتصادی کشور تطبیق داده تا بتوانیم جنبه پیشرو بودن بانک را حفظ نمائیم.
وی در ادامه با اشاره به اینکه امسال منابع قابل توجهی از محل صندوق توسعه ملی در اختیار بانک سپه قرار گرفته است یادآور شد: بانک باید کار بانکداری خودش را انجام دهد و بانک سپه همواره از تولید حمایت می کند.
مدیرعامل بانک سپه با بیان اینکه مهندس نیکبخت استاندار همدان دارای سوابق ارزشمند مدیریتی در سطوح مختلف است افزود: یکی از انتخاب های خوب دولت آقای دکتر روحانی انتخاب مهندس نیکبخت به عنوان استاندار همدان است که شناخت خوبی از این استان دارد و اشراف وی به مسائل بانکی برای ما غنیمت است.
تقوی نژاد ادامه داد: تمرکز و توجه مهندس نیکبخت به تولید، کارآفرینی، جلب و جذب سرمایه و بسیج امکانات برای توسعه استان از موفقیت های دولت تدبیر و امید است. چرا که در حال حاضر کشور، احتیاج به تولید، کار و اشتغال دارد و پرهیز از سیاست زدگی و مسائل حاشیه ای به روند توسعه استان کمک می کند.
وی خاطر نشان کرد: استان همدان با حضور ایشان روز به روز در جهت رشد و بالندگی حرکت می کند و امیدواریم که با درایت و تجربه وی، این استان آینده خوبی داشته باشد.
مدیر عامل بانک سپه با اشاره به اینکه منابع بانک با اولویت سرمایه در گردش واحدهای تولیدی در اختیار مناطق قرار می گیرد تصریح کرد: ما هیچ گاه سیاست اعطای تسهیلات را متوقف نکرده ایم، و نسبت مصارف به منابع در استان ها، نسبت معقولی است.
وی در ادامه به بحث مطالبات معوق اشاره کرد و اظهار داشت: ما تلاش می کنیم در کنار کسانی باشیم که به علت مشکلات اقتصادی در تولید دچار مشکل شده اند. ما در کنار آنها با تقسیط بدهی هایشان امکان ادامه فعالیت و حل مشکل واحدهای تولید را فراهم می کنیم.
مدیرعامل بانک سپه گفت: بعضی از افراد به طور ارادی قصد باز پرداخت تسهیلات را ندارند که در این زمینه نقش مراجع خارج از بانک مثل استانداران در وصول مطالبات از این دسته افراد خیلی مهم است.
وی در پایان افزود: تلاش ما بر این است که در کنار شما به مردم خوب استان همدان خدمت کنیم.

* استاندار همدان: بانک ها پشتوانه اصلی تولید و اشتغال کشور هستند
در ادامه جلسه مهندس نیکبخت استاندار همدان با بیان اینکه بانک ها پشتوانه اصلی تولید و اشتغال و رونق کشور هستند اظهار داشت: تولید اساس کار ما در استان همدان است. اگر مشکلات اقتصادی، تولیدی و اشتغال حل شود مشکلات اجتماعی و حتی مشکلات سیاسی ما نیز حل خواهد شد.
وی افزود: اقتصاد، تولید و سرمایه گذاری اساس پیشرفت، توسعه و سربلندی مردم و مملکت است.
استاندار همدان با بیان اینکه بانک سپه اولین و با سابقه ترین بانک کشور بوده و بهترین پشتوانه برای دولت است گفت: بانک سپه یکی از بهترین و فعالترین بانک های کشور است که ضمن حفظ منابع بانک همراهی خوبی با تولید در استان همدان دارد.
وی با اشاره به اینکه همه ما موظف هستیم تا به واحدهای تولیدی کمک کنیم. خاطر نشان کرد: با همکاری بانک ها و سرمایه گذاری های صورت گرفته از اردیبهشت امسال بین ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ نفر اشتغال جدید ایجاد شده که نتیجه همکاری و کمک بانک ها در این بخش است.
استاندار همدان با بیان اینکه اگر می خواهیم مشکلات اقتصادی را حل کنیم باید فضای کسب و کار را بهبود ببخشیم تصریح کرد:
از روزی که استاندار همدان شدم با همکاری بانکها نسبت به تعیین وضعیت واحدهای تولیدی بدهکار اقدام و نزدیک به ۴۰۰ میلیارد تومان از مطالبات بانک ها را تعیین تکلیف کردیم.
مهندس نیکبخت در ادامه ضمن تشکر از حمایت های بانک سپه از بخش های مولد و اشتغالزای استان همدان گفت: آقای تقوی نژاد نسبت به نیل به رشد و توسعه اقتصادی کشور و به تبع آن استانها تأکید و اهتمام فراوان دارند ما هم آماده هستیم تا هر جا که لازم باشد به ایشان و بانک سپه کمک کنیم.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=52037
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

بانک سپه بازوی توانمند دولت است
بانک سپه بازوی توانمند دولت است
بانک سپه بازوی توانمند دولت است
بانک سپه بازوی توانمند دولت است
بانک سپه بازوی توانمند دولت است
بانک سپه بازوی توانمند دولت است
بانک سپه بازوی توانمند دولت است