به مناسبت فرا رسیدن ایام مبارک دهه فجر، بانک تجارت خدمت جدید “تجارت کارت گروهی” ویژه خانواده‌ها وشرکت‌ها را با امکاناتی پیشرفته ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پول پرس، “تجارت کارت گروهی” این امکان را برای مشتریان این بانک فراهم می‌آورد که با دریافت یک کارت اصلی، تا ۹۹۹کارت فرعی دریافت نموده و پرداخت‌های گروهی خود را به صورت متمرکز مدیریت نماید.
بر اساس این خبر، خدمت جدید بانک تجارت این امکان را دارا است که دارنده کارت اصلی پرداخت‌های خود به کارت های زیر مجموعه را به صورت تجمیعی و غیر تجمیعی و بدون سقف پرداخت، مدیریت نماید.
شرکت‌ها، کارخانه‌ها و واحدهای تجاری که پرداخت‌های امانی یا تنخواه‌گردان به کارکنان خود انجام می‌دهند از جمله مجموعه‌هایی هستند که می‌توانند از این امکان بهره‌مند شوند.
همچنین سرپرستان خانوار می‌توانند با دریافت یک کارت اصلی از حساب خود و به تعداد دلخواه کارت فرعی پرداخت‌های خود به اعضای خانواده را با برنامه‌ریزی قبلی مدیریت کنند.
بانک تجارت پیش از این به مناسبت این ایام فرخنده فاز دوم بانکداری اینترنتی شرکتی خود را با امکاناتی گسترده اجرایی کرده بود.
انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=520
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حیدر رجبی گفت:

    باسلام واحترام ایده وطرح خوبی است ایا فقط پرداختها را میشود مدیریت کردیا واریز زیر گروه هم قابل مدیریت وکنترل میبا شد ۰ضمنا شرایط و مدارک شخص حقوقی برای دریافت کارت اصلی چگونه است باتشگر

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

“تجارت کارت گروهی” به بازار آمد
“تجارت کارت گروهی” به بازار آمد
“تجارت کارت گروهی” به بازار آمد
“تجارت کارت گروهی” به بازار آمد