عضو هیات مدیره شرکت بیمه دانا با بیان اینکه یکی از علل سهم پایین بیمه عمر از پرتفوی صنعت بیمه عدم آشنایی مردم با این نوع بیمه است، گفت: با اقداماتی که در این شرکت انجام شد، سهم بیمه عمر از پرتقوی شرکت به ۱۳ درصد رسیده است.
عضو هیات مدیره شرکت بیمه دانا با بیان اینکه یکی از علل سهم پایین بیمه عمر از پرتفوی صنعت بیمه عدم آشنایی مردم با این نوع بیمه است، گفت: با اقداماتی که در این شرکت انجام شد، سهم بیمه عمر از پرتقوی شرکت به ۱۳ درصد رسیده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول(poolpress.ir)، مهدی فلاح در گفتوگو با فارس، با اشاره به کاهش نرخ تورم و تاثیر آن بر تمایل بیشتر مردم به دریافت بیمه زندگی، اظهارداشت: مشکل اساسی در این زمینه، عدم شناخت جامعه از ویژگیهای بیمههای عمر است.
وی افزود: آیا مردم میدانند که بیمه عمر چه مزایایی دارد؟ میدانند چه نیازهایی از آنها را برطرف میکند؟؛ به همین دلیل اگر به آموزش نمایندگیهای شرکتهای بیمه توجه شود و بتوانند مردم را در جریان مزایای این نوع بیمه قرار دهند، شرکتهای بیمه، نمایندگیها و مردم از آن نفع خواهند برد.
عضو هیات مدیره شرکت بیمه دانا با اشاره به سهم بیمه زندگی از کل پرتفوی شرکت، تصریح کرد: حدود ۶۰۰ هزار بیمهنامه عمر فروختهایم که سهم آن از پرتفوی شرکت حدود ۱۳ درصد است که بیشتر از میانگین کل صنعت بیمه است.
فلاح درخصوص اقدامات انجام شده برای توسعه بیمههای عمر در شرکت بیمه دانا، گفت: در سه سال اخیر، هیات مدیره شرکت این مساله را پذیرفت که در جهت توسعه بیمه عمر تلاش کند که این رویکرد نتیجهبخش بوده است.
وی ادامه داد: به مدیریت بیمههای عمر و پسانداز شرکت این اجازه داده شد که بیمههای عمر را بهنحوی طراحی کنند که جاذبه بیشتری داشته باشد و همچنین توجه بیشتری به شبکه فروش شد و اجازه دادیم نمایندگیها در این زمینه راسا به صدور بیمهنامه اقدام کنند؛ پرداخت سود مشارکت یکی دیگر از عواملی بود که بر افزایش سهم بیمههای عمر از پرتفوی شرکت داشته باشد.
عضو هیات مدیره شرکت بیمه دانا در پاسخ به این سوال که برای سال جاری و سالهای آینده برنامه مشخصی برای توسعه بیشتر بیمه عمر دارید، گفت: دو برنامه در این زمینه در دست تهیه است که پس از نهایی شدن، اعلام میشود.
انتهای پیام