مدیرعامل بانک کشاورزی برنامه های جدید این بانک را اعلام کرد و گفت: مشتری مداری و افزایش رضایتمندی مشتریان مورد تاکید مسئولان آن است؛ هرچند برای توسعه بخش کشاورزی و اعتلای اقتصاد کشور باید گام های بزرگی در این زمینه برداشت.
مدیرعامل بانک کشاورزی برنامه های جدید این بانک را اعلام کرد و گفت: مشتری مداری و افزایش رضایتمندی مشتریان مورد تاکید مسئولان آن است؛ هرچند برای توسعه بخش کشاورزی و اعتلای اقتصاد کشور باید گام های بزرگی در این زمینه برداشت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول(poolpress.ir)، مرتضی شهیدزاده افزود: بدون شک همکاران ما در بانک کشاورزی تامین نیازهای کشاورزان و تولیدکنندگان بخش کشاورزی را که از اهمیت بالایی برخوردار است، مورد عنایت ویژه قرار می دهند و امیدواریم این موارد در تمام تصمیم گیری ها، مذاکرات و مواجهه با مشتریان مورد توجه قرار گیرد.
وی اظهار داشت: قصد داریم برای اعتلای بانک کشاورزی، تامین امنیت غذایی و اعتبارات مورد نیاز کشاورزی و تولید در کشور تلاش کنیم و امیدوارم بتوانیم نقش پراهمیت خود را به خوبی اجرا نماییم تا جایگاه بانک را یکبار دیگر به دوران شکوفایی و طلایی خود در سالهای گذشته ارتقا دهیم.
شهیدزاده گفت: بانک باید همچون دوره های قبل با همت و تلاش همکاران بانک که سالیان سال تجربه اداره آن را دارند و گنجینه ای از تجارب ارزنده پشتوانه کار آنها است، اداره شود و مدیران بانک و همکاران با اطمینان کامل مسئولیت ها و اختیارات قبلی محوله از سوی هیات مدیره بانک را با جدیت تمام و به نحو احسن به انجام برسانند.
وی تاکید کرد: به تک تک مدیران اطمینان می دهم که همچنان بستر لازم برای تداوم همکاری فراهم شود تا آنها با اطمینان و آرامش خاطر هدایت گر بخش های مختلف برای نیل به اهداف تعیین شده باشند.
وی اضافه کرد: تمام اختیارات تفویض شده به واحدهای ستادی و مدیریت و شعب همچنان به قوت خود باقی است و همکاران باید به نحوی اقدام کنند تا با بهره گیری از اختیارات مذکور و نیروی انسانی و امکانات موجود موجبات ارتقا عملکرد خود را در بخش های مختلف فراهم کرده تا سهم بانک از سپرده ها و منابع مردمی افزایش دهند.
مدیرعامل جدید بانک کشاورزی اظهار داشت: از تمام همکاران به ویژه مدیران و روسای شعب سراسر کشور انتظار دارم تلاش خود را برای کاهش مطالبات غیرجاری و تعیین تکلیف طرح های راکد و مشارکت های مدنی بلاتکلیف افزایش دهند تا از منابع بانک و سهم بازار به نحو مطلوب تری استفاده شود.
وی با بیان آنکه از پیشنهادات همکاران استقبال می کند، افزود: توسعه و رشد پایدار بانک و حفظ و توسعه سپرده گذاران بانکی مستلزم رشد معقول و منطقی درآمدها و سودآوری بانک است، وجود زیان در هیچ شعبه و بخشی از فعالیت های بانکی پذیرفته و منطقی نیست.
وی گفت: از این رو از همکاران و به ویژه روسای شعب انتظار است براساس یک نقشه راه مشخص تلاش خود را برای حذف زیان های احتمالی و افزایش سودآوری های معقول با حفظ رسالت بانک در مشارکت هرچه بیشتر در توسعه کشاورزی کشور گسترش دهند و شایسته است مدیریت ها و شعب برنامه ریزی لازم را انجام دهند و مطابق آن عمل کنند.
شهیدزاده گفت: افزایش سهم بانک از منابع مردمی زمینه ساز پرداخت بهتر و حمایت مطلوب تر از بخش کشاورزی خواهد بود و مهم ترین عاملی که نشان می دهد موسسات مالی از کارآیی لازم برخوردار است، تعادل بین هزینه ها و درآمدها یا به نوعی سودآوری است و همکاران باید به گونه ای مدیریت کنند که حاصل عملیات شعبه به سودآوری و کسب درآمد بیشتر در نتیجه اعمال مدیریت صحیح منابع و مصارف منجر شود.
وی تصریح کرد: کاهش مطالبات غیرجاری و تعیین تکلیف طرحهای راکد و مشارکتهای مدنی بلاتکلیف و استفاده از ابزارها و اختیارات تفویضی در زمینه تمدید و تقسیط تسهیلات و بخشودگی شش درصد جرائم تأخیر همچنان موثر واقع شود.
گفتنی است، چندی پیش طی حکمی از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی مرتضی شهیدزاده به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی منصوب شد.
آیین تکریم ومعارفه رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این بانک با حضور محمود حجتی وزیر جهادکشاورزی و معاونان این وزارتخانه، محمد پاریزی معاون امور بانکی، بیمه و نظارت بر اجرای سیاست های اصل ۴۴ قانون اساسی وزارت امور اقتصادی و دارایی، عیسی کلانتری دبیرکل خانه کشاورز، جمعی از نمایندگان مجلس و برخی از مدیران نظام بانکی کشور برگزار شده بود.
انتهای پیام