رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به نوسان نرخ ارز در ماه‌های گذشته عنوان کرد: یک تصمیم گیری غلط و اشتباه عده‌ای را به ثروت افسانه‌ای رسانده است که این امر تعجب همگان را بر انگیخت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پول پرس به نقل از مهر، مصطفی‌پور محمدی، با بیان اینکه ما در عرصه اقتصاد ضعف‌های جدی داریم، افزود: باید از اقتصاد دولتی‌‌‌ رها شویم و یکی از دلایل افزایش تورم در کشور، دستورات تکلیفی به بانک مرکزی است چرا که وقتی بانک مرکزی پولی در اختیار ندارد از او می‌خواهند تا به هر نحوی که شده تامین اعتبار کنند که همین امر موجبات افزایش تورم را فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان بانک مرکزی تاکید کردند که بانک مرکزی باید تخصصی اداره شود و کسی حق دستور دادن به آن را ندارد که اگر این امر مخدوش شود شاهد ایجاد نوسانات خواهیم بود.

حجت الاسلام پورمحمدی عنوان کرد: تصمیم گیری در خصوص اقتصاد تنها منحصر و برای اعضای کابینه نیست و وزرا تنها هماهنگ کننده تصمیمات هستند و اصل اقتصاد باید بر دوش مردم باشد.

وی با بیان اینکه دولت امروز فکر می‌کند که در عرصه اقتصاد باید همه کاره باشد، افزود: اگر دولت به دیگران اجازه رقابت و ورود به صحنه‌های اقتصادی را ندهد در نتیجه رشدی در اقتصاد نخواهیم دید.

وی ادامه داد: ثروت و تکاثر از کشش‌هایی است که انسان را دچار انحراف می‌کند که باید به طور جدی در این زمینه‌ها برنامه ریزی داشت.

پورمحمدی گفت: آنچه که واضح است ایمان مردم به انقلاب و ارزش‌های اسلامی همچنان پابرجا است و روحیه انقلابی، عدالتخواهی و ظلم ستیزی همچنان در مردم ما حفظ شده که این ظرفیت‌ها برای دنیای استکبار بسیار خطرناک است.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=509
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

تصمیم های غلط ارزی، عده‌ای را به ثروت افسانه‌ای رساند
تصمیم های غلط ارزی، عده‌ای را به ثروت افسانه‌ای رساند
تصمیم های غلط ارزی، عده‌ای را به ثروت افسانه‌ای رساند
تصمیم های غلط ارزی، عده‌ای را به ثروت افسانه‌ای رساند