صدور بیمه نامه های شخص ثالث در این شرکت کاملا الکترونیک شده به طوری که بیمه گذاران در کوتاهترین زمان ممکن به آخرین اطلاعات بیمه نامه خود دسترسی پیدا خواهند کرد.
مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران گفت: صدور بیمه نامه های شخص ثالث در این شرکت کاملا الکترونیک شده به طوری که بیمه گذاران در کوتاهترین زمان ممکن به آخرین اطلاعات بیمه نامه خود دسترسی پیدا خواهند کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول ( poolpress.ir )، محمود امراللهی در مراسم بهره برداری از سامانه صدور بیمه نامه های الکترونیکی شخص ثالث در شعبه استان فارس این مجموعه، افزود: بیمه گذاران بلافاصله پس از انعقاد قرارداد بیمه ای با بیمه ایران از طریق پیامک از زمان آغاز اعتبار بیمه نامه خود مطلع خواهند شد.
وی بابیان آنکه در این پیامک علاوه بر زمان آغاز تعهدات بیمه نامه، زمان پایان آن نیز در دسترس بیمه گذار قرار خواهد گرفت، ادامه داد: همچنین درطول مدت قرارداد همه تغییراتی که دربیمه نامه صورت می گیرد شامل صدور الحاقیه و خسارت پرداختی از محل بیمه نامه به بیمه گذار و زیان دیده اطلاع رسانی می شود.
رئیس هیات مدیره بیمه ایران با اشاره به اینکه در این سیستم به صورت خودکار نرخ های جدید دیات به بیمه گذار اعلام می شود، تصریح کرد: بیمه گذاران با دریافت پیام الکترونیکی می توانند در کمترین زمان ممکن به تغییرات نرخ دیات دسترسی پیدا و برای افزایش تعهدات بیمه نامه خود اقدام کنند.
امراللهی اضافه کرد: در این سامانه اگر بیمه گذار دچار حادثه شود و در شعب بیمه ایران پرونده تشکیل دهد، آخرین وضعیت پرونده و میزان خسارت پرداختی به اطلاع بیمه گذار و زیان دیده خواهد رسید.
به گفته وی، علاوه بر این اگر بیمه گذار تصادف منجر به جرح داشته باشد، آخرین اطلاعات پرونده به صورت لحظه ای درخصوص خسارت مالی و جانی در اختیار بیمه گذار و زیان دیدگان قرار می گیرد و زیان دیده یا زیان دیدگان می توانند از زمان دریافت خسارت خود اطلاع یابند.
مدیرعامل بیمه ایران درباره دیگر ویژگی های سیستم وب صدور بیمه نامه شخص ثالث در بیمه ایران نیز گفت: بیمه گذاران در آینده نزدیک می توانند به صورت اینترنتی پیشنهاد خود را در سامانه بیمه ایران ثبت و با دریافت کد رهگیری به نزدیک ترین واحد فروش این شرکت مراجعه و سند بیمه نامه و قرارداد خود را دریافت کنند.
وی اظهار داشت: به طور حتم این خدمات میزان مراجعه حضوری در شعب و نمایندگی های این مجموعه را کاهش خواهد داد و در کمترین زمان ممکن خسارت خود را دریافت خواهند کرد.
امراللهی درباره زمان آغاز و اتمام این طرح خدماتی، تصریح کرد: مطالعات این طرح در سال ۸۶ در بیمه ایران کلید خورد و استقرار این طرح از تیر سال ۹۳ در شعب و نمایندگی های این مجموعه در کل کشور آغاز و این هفته در استان فارس و شهر شیراز، نهایی شد.
انتهای پیام