للـه گانی در این نشست به بیان خط مشی‌ها و برنامه‌های کلی خود درباره بانک پرداخت.

نخستین نشست مدیر عامل جدید بانک قرض الحسنه مهر ایران با مدیران ستاد و شعب استان‌ها و با حضور اعضاء هیات مدیره بانک، برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول ( poolpress.ir‬)، للـه گانی در این نشست به بیان خط مشی‌ها و برنامه‌های کلی خود درباره بانک پرداخت. وی کمک به واحد های تولیدی صنعتی و کشاورزی به منظور رفع نیاز های آنها و رونق اقتصادی، کمک به ایجاد اشتغال در سطح کشور و ایجاد بستر مناسب به منظور اشتغال زایی، رفع نیازهای ضروری اقشار کم درآمد و نیازمند جامعه را از جمله برنامه های خود عنوان و بر سرعت عمل و کار جهادی جهت پیشرفت هر چه سریع‌تر بانک تاکید کرد و افزود: امید است با تلاش یکایک همکاران هر چه سریعتر به اهداف ترسیم شده در این بانک و اهداف مورد تاکید مقام معظم رهبری و دولت دست یابیم.
للـه‌گانی افزود: امید است این بانک به عنوان پایگاهی در جهت رسیدن به بانکداری اسلامی و احیای سنت قرض الحسنه و رسیدن به جایگاه مناسب بانکداری اسلامی حرکت بکند و انشاا… نه تنها در کشور بلکه در جهان اسلام بتوانیم به عنوان یک الگو معرفی بشویم؛ به همین خاطر این بانک از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی بعنوان بانک پایلوت انتخاب شده است. تحقق این امر با تعامل با بانکهای اسلامی که در سطح بین‌المللی فعالیت می نمایند و استفاده از تجارب آنها در این خصوص، از جمله بانک توسعه اسلامی و بانکهایی که در زمینه بانکداری اسلامی فعالیت می کنند میسر خواهد شد. وی گفت: سنت قرض الحسنه تقریبا اختصاص به کشور ما دارد و می توانیم این سنت را به عنوان یک سنت ایرانی، سنتی که بر گرفته از آیات قرآن است و مستقیماً به این سنت اشاره شده است به خارج از کشور و به جهان اسلام توسعه دهیم.
مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: امیدوارم بتوانیم الگوی مناسبی از بانکداری قرض الحسنه ارائه و در مسیری حرکت کنیم که بتواند دغدغه‌هایی را که مقام معظم رهبری در خصوص بانکداری در ایران و بحث خروج بانکها از بنگاه‌داری اعلام فرمودند مرتفع کنیم.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=49348
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

برنامه های جدید بانک قرض الحسنه مهر
برنامه های جدید بانک قرض الحسنه مهر
برنامه های جدید بانک قرض الحسنه مهر
برنامه های جدید بانک قرض الحسنه مهر
برنامه های جدید بانک قرض الحسنه مهر
برنامه های جدید بانک قرض الحسنه مهر
برنامه های جدید بانک قرض الحسنه مهر