وی افزود: در راستای نیل به اهداف، سیاستها و مأموریتهای سازمان تأمیناجتماعی مبنی بر خدمترسانی غیر حضوری به بیمهشدگان، سرویس فوق از ابتدای خرداد ماه سال جاری راه اندازی و رسماً عملیاتی شد.
مدیرکل دفتر راهبری سیستمهای سازمان تأمیناجتماعی گفت: بیمهشدگان تأمیناجتماعی میتوانند در هر نقطه از کشور با مراجعه به نزدیکترین کارگزاری تأمیناجتماعی نسبت به صدور، تجدید و تمدید اعتبار دفترچه درمانی خود اقدام کنند.
به گزارش پول پرس به نقل از ایسنا، مهندس سیدابوالحسن پورحسینی اظهار داشت: با راهاندازی سرویس متمرکز صدور دفترچه درمان سازمان تأمیناجتماعی و عملیاتی شدن آن در تمامی کارگزاریها و شعب سراسر کشور، مراجعه بیمهشدگان به شعبه مبدأ بیمهای خود ضروری نبوده و این امر در هر نقطه کشور توسط هریک از کارگزاریهای رسمی سازمان تأمیناجتماعی قابل انجام است.
وی افزود: در راستای نیل به اهداف، سیاستها و مأموریتهای سازمان تأمیناجتماعی مبنی بر خدمترسانی غیر حضوری به بیمهشدگان، سرویس فوق از ابتدای خرداد ماه سال جاری راه اندازی و رسماً عملیاتی شد.
پورحسینی با اشاره با اینکه نرخ افزایش استفاده از این سرویس از آغاز بهرهبرداری تا کنون ۸۳۷ درصد بوده است گفت: این موضوع مبین رشد ۸ برابری بهرهبرداری بیمهشدگان سازمان از سرویس یاد شده طی ۵ ماهه گذشته بوده است.
انتهای پیام