کلی گویی ها در رابطه با نارضایتی مردم از خدمات شرکت های بیمه منطقی نیست.

مدیرعامل بیمه آسیا با تاکید بر این که بازار بیمه باید طوری مدیریت شود که حاشیه بازار در امنیت کامل باشد گفت:کلی گویی ها در رابطه با نارضایتی مردم از خدمات شرکت های بیمه منطقی نیست.

به گزارش پول پرس، ابراهیم کاردگر در گفتگو با خبرنگار آریا، با بیان این که هدایت و رهبری بازار بیمه توسط شرکتی که بیشترین سهم را به خود اختصاص داده می تواند در تنظیم و ثبات بازار موثر باشد گفت: در گذشته نیز نسبت به این موضوع تاکید داشتم چراکه معتقدم تنظیم بازار به این روش می تواند با از میان برداشتن رقابت های کاذب، بازار را طوری مدیریت کند که حاشیه بازار امنیت کامل داشته باشد.
وی با تاکید بر این که بر دوش گرفتن رهبری و هدایت بازار شرایط و ابزار خاص خود را می طلبد افزود: شرکتی که نقش لیدر را در بازار دارد خود نباید تبدیل به رقیب شود ، چراکه در این صورت از وظیفه اصلی خود غافل شده و زمینه ساز اتفاقات ناخوشایندی مانند ورشکستگی اخیر یکی از شرکت های بیمه خواهد شد.
مدیر عامل بیمه آسیا در رابطه با اظهارات برخی مسئولین راهنمایی و رانندگی مبنی بر عدم ارائه خدمات بموقع شرکت های بیمه در هنگام حادثه و همچنین نارضایتی بیمه گذاران گفت: ادعایی مبنی بر این که تمام مشتریان از خدمات صنعت بیمه راضی باشند وجود ندارد، چنانکه نمی توان مدعی شد همه مراجعین به پلیس در کشور از عملکرد پلیس راضی هستند.
کاردگر با بیان این که کلی گویی درباره عملکرد شرکت های بیمه غیر منطقی است اظهار داشت: بر اساس علم آمار در یک توزیع نرمال ۵ درصد احتمال خطا وجود دارد و از این رو در صورتی که فعالیت یک شرکت بیمه به صورت نرمال انجام شده باشد نمی توان انتظار داشت ۱۰۰ درصد بدون خطا باشد.
این فعال صنعت بیمه ، با اشاره به این که انتقادها باید بر مبنای مستندات و آمار دقیق باشد افزود: صنعت بیمه بدون استفاده از یک ریال درآمد نفتی نقش بسزایی را در اقتصاد کشور دارد و به طور مثال پرداخت خسارات ناشی از حوادث جاده ای که در کشور که به گفته مسئولین تعداد کشته شدگان تصادفات بیش از شهدای ۸ سال دفاع مقدس است بر عهده شرکت های بیمه است.
مدیر عامل بیمه آسیا در ادامه میزان سرمایه گذاری شرکت های بیمه را در سایر بازار اقتصادی مطابق با آیین نامه بیمه مرکزی دانست و گفت: شرکت های بیمه بیش از آنچه که در آیین نامه تعیین شده است مجاز به سرمایه گذاری نیستند.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=48538
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

کاردگر:ادعا نداریم تمام مشتریان از بیمه راضی هستند
کاردگر:ادعا نداریم تمام مشتریان از بیمه راضی هستند
کاردگر:ادعا نداریم تمام مشتریان از بیمه راضی هستند
کاردگر:ادعا نداریم تمام مشتریان از بیمه راضی هستند
کاردگر:ادعا نداریم تمام مشتریان از بیمه راضی هستند
کاردگر:ادعا نداریم تمام مشتریان از بیمه راضی هستند