بانک صادرات بالغ بر ۲۵ میلیون مشتری دارد که یک میلیون و ۲۷۰ هزار نفر آنان از همراه بانک و بیش از ۳۶۰ هزار نفر آنها از اینترنت بانک استفاده می کنند.
مدیرکل خدمات نوین بانک صادرات بسترسازی، بومی سازی، فرهنگ سازی و توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و ایجاد ارزش افزوده روی آنها را مراحل استقرار بانکداری الکترونیک در کشور خواند.
به گزارش پول پرس، جعفر صدری، مدیرکل خدمات نوین بانک صادرات اظهار داشت: هم اکنون ۳۰۰ میلیون فقره کارت الکترونیک از سوی شبکه بانکی کشور صادر شده که ۴۵ میلیون فقره آنها متعلق به بانک صادرات ایران است.
وی با اشاره به این نکته که در خردادماه سال جاری حدود ۵۰۰ میلیون فقره تراکنش روی شبکه کارتخوان های شاپرک انجام شده است، گفت: بیش از سه میلیون دستگاه کارتخوان در بیش از دو میلیون مکان در کشور نصب و راه اندازی شده که ۴۳۲ هزار دستگاه آن متعلق به بانک صادرات است.
به گفته صدری، شمار دستگاه های کارتخوان بانک صادرات تا پایان سال به حدود ۵۰۰ هزار دستگاه افزایش خواهد یافت.
وی با تاکید بر این نکته که بانک صادرات با شرکت های ارائه دهنده خدمات پرداخت الکترونیک ایران کیش، پرداخت الکترونیک سامان، فناپ بانک پاسارگاد و آسان پرداخت پرشین کار می کند، یادآور شد: بانک صادرات بالغ بر ۲۵ میلیون مشتری دارد که یک میلیون و ۲۷۰ هزار نفر آنان از همراه بانک و بیش از ۳۶۰ هزار نفر آنها از اینترنت بانک استفاده می کنند.
مدیرکل خدمات نوین بانک صادرات با اشاره به رشد چشمگیر استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک در کشور در چند سال گذشته، تاکید کرد: بالغ بر ۳۷ هزار دستگاه خودپرداز در کشور نصب شده است که چهار هزار و ۴۵۱ فقره آنها متعلق به بانک صادرات است.
وی از راه اندازی توکن یا رمزیاب روی گوشی های موبایل مشتری خبر داد و افزود: با راه اندازی این سیستم، مشتری می تواند نوع رمزیاب خود را انتخاب کند که فیزیکی باشد یا روی موبایل وی نصب شود.
انتهای پیام