از سه رکن تبلیغات دو رکن در حال انجام وظیفه اند: بخش نخست بودجه را تصویب کرده و در اختیار روابط عمومی گذاشته. بخش سوم هم بودجه را هزینه میکند. اما ضلع دیگر این رابطه که وظیفهاش آنالیز رسانهها، بررسی وضعیت و جایگاه آنها و چگونگی تخصیص بودجه بوده به دلایل نامشخص در مرخصی (!) به سر میبرد و اینگونه است که بودجه تبلیغات به هدر میرود.
پول پرس – ع . س: میگویند فردی دو کارگر را در خیابانی دید. اولی زمین میکَند و دیگری بلافاصله خاک در چاله میریخت.
وقتی علت را جویا شد گفتند، ما سه نفر بودیم، اولی زمین میکَند، دومی لوله زیر خاک میگذاشت و سومی چاله را پر میکرد. امروز نفر دوم مرخصی است و ما درحال انجام وظیفه خودمانیم…
نمیدانم چه شد وقتی همکارانم خبر دادند که اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران تصمیم گرفته بر اساس فهرست رسانههای سال گذشته بودجه تبلیغات خود را به مصرف برساند یاد این داستان افتادم. از سه رکن تبلیغات دو رکن در حال انجام وظیفه اند: بخش نخست بودجه را تصویب کرده و در اختیار روابط عمومی گذاشته. بخش سوم هم بودجه را هزینه میکند. اما ضلع دیگر این رابطه که وظیفهاش آنالیز رسانهها، بررسی وضعیت و جایگاه آنها و چگونگی تخصیص بودجه بوده به دلایل نامشخص در مرخصی (!) به سر میبرد و اینگونه است که بودجه تبلیغات به هدر میرود.
حیف…
انتهای پیام