غلامعباس افشار مدیر مرکز بازاریابی خدمات مالی و دبیرکل پنجمین کنفرانس بین-المللی بازاریابی خدمات بانکی در گفت و گو با ستاد خبری این کنفرانس اعلام کرد: پس از چهار دوره برگزاری، این کنفرانس همچنان با استقبال قابل توجه دانشگاه¬ها، بانک-ها و موسسات اعتباری مواجه شده است.

به گزارش پول پرس، وی اظهار داشت تا پایان مهلت ارسال مقالات به این کنفرانس، بیش از ۳۷۰ مقاله دریافت شده است که این موضوع دستاوردی ارزشمند برای این کنفرانس بین¬المللی تلقی می¬شود و در عین حال مسئولیت برگزارکنندگان کنفرانس را دو چندان می¬کند.
وی افزود: از مجموع مقالات ارسال شده برای دبیرخانه، تعدادی از مقالات پس از بررسی در کمیته علمی، مورد پذیرش قرارگرفته بطور شفاهی یا پوستری ارائه شده یا در مجموعه مقالات کنفرانس درج خواهد شد.
همچنین، غلامعباس افشار برگزاری نشست‌های تخصصی با حضور چهره‌های برجسته دانشگاهی و نظام بانکی، سخنرانی مقامات کشوری، اساتید و صاحب¬نظران تراز اول ملی و بین‌المللی و برگزاری کارگاه¬های آموزشی را از برنامه‌های اصلی در دو روز برگزاری کنفرانس اعلام نمود.
یادآور می¬شود، پنجمین کنفرانس بین¬المللی بازاریابی خدمات بانکی با موضوع ” بانکداری جامع؛ رویکرد بازاریابی حرفه‌ای به بانکداری” با حمایت وزارت امور اقتصادی و دارایی و موسسه عالی آموزش بانکداری ایران و با حضور و مشارکت بانک-ها، موسسات اعتباری، دانشگاه‌ها، مراکز علمی و پژوهشی و شرکت¬های تخصصی در روزهای ۲۶ و ۲۷ مردادماه سال جاری در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار خواهد شد.
علاقمندان به حضور در بخش¬های مختلف این کنفرانس می¬توانند برای کسب اطلاعات لازم به وب¬سایت کنفرانس به نشانی www.FSMcenter.com مراجعه و یا از طریق شماره تلفن¬های ۲-۶۶۵۹۶۶۶۱ کسب اطلاع کنند.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=40104
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

استقبال چشم‌گیر از برگزاری پنجمین کنفرانس بین‌المللی بازاریابی خدمات بانکی
استقبال چشم‌گیر از برگزاری پنجمین کنفرانس بین‌المللی بازاریابی خدمات بانکی
استقبال چشم‌گیر از برگزاری پنجمین کنفرانس بین‌المللی بازاریابی خدمات بانکی
استقبال چشم‌گیر از برگزاری پنجمین کنفرانس بین‌المللی بازاریابی خدمات بانکی
استقبال چشم‌گیر از برگزاری پنجمین کنفرانس بین‌المللی بازاریابی خدمات بانکی
استقبال چشم‌گیر از برگزاری پنجمین کنفرانس بین‌المللی بازاریابی خدمات بانکی